בצל משבר הקורונה, קיים ארגון "אשת לפידות", ארגון נשים פילנתרופיות, שבראשו עומדים יהודה משי זהב, מייסד ויו"ר ארגון זק"א, ואשת העסקים והנדל"ן כרמית נעימי נשיאת הארגון, את טקס נבחרות אשת לפידות לשנת 2020 במגדלי בראשית בבלי תל אביב.

ארגון "אשת לפידות" נולד מתוך הרעיון לחבר בין נשים פורצות דרך ומובילות בתחומן, כשותפות פעילות ומעורבות בעשייה למען החברה בארץ ובעולם והחל לפעול לפני כשנתיים, עם פרויקטים משפרי ומצילי חיים לטובת אוכלוסיית הקשישים, חיילים בודדים, אוכלוסיות מוחלשות, העצמה נשית ועוד.

בין מקבלות מגן אשת לפידות היו: אסתר מור, נשיאת ויצ"ו העולמית על כל פועלה בתחום החברה והרווחה בארץ ובעולם; סוכנת הטאלנטים זוהר יעקובסון שקיבלה מגן על כל פועלה כיזמית חברתית, במיוחד לאור העובדה שהקדישה את העשור האחרון לטובת הקמת "מרכז טל" לחולי סרטן על שם בתה טל יעקובסון ז"ל, ואת עמותת "חלאסרטן" שמטפלת בחולי סרטן צעירים. 

מימין מורן אטיאס, צופית גרנט, זוהר יעקובסון, נלי טגר ואניה בוקשטיין בטקס אשת לפידות לשנת 2020 (צילום: יעקב נחומי)
מימין מורן אטיאס, צופית גרנט, זוהר יעקובסון, נלי טגר ואניה בוקשטיין בטקס אשת לפידות לשנת 2020 (צילום: יעקב נחומי)


בתחום העסקים קיבלה את המגן נורית כוזהינוף, אם המשפחה ונשיאת חברת "מגדלי בראשית דניאל נדל"ן", הפועלת רבות למען החברה הישראלית ועוסקת בפילנתרופיה. בתחום הרפואה קיבלה את הכבוד דוקטור אסנת לבציון-קורח, מנהלת בית החולים 'אסף הרופא', אשר הייתה למנהלת הראשונה של בית חולים ממשלתי ועל כל פועלה ותרומתה בטיפול בחולי קורונה מאז פרוץ המשבר בישראל.