המלך עבר לדובאי? אתר חדשות בספרד פרסם תצלומים של המלך לשעבר חואן קרלוס נוחת באבו דאבי במפרץ הפרסי, ביום שבו פורסמה ההודעה כי הוא עוזב את מולדתו לצמיתות. "הסאנדיי טיימס" דיווח שבנו, המלך הנוכחי פליפה השישי, הוא שהורה לו לצאת לגלות בעקבות רומן עם אשת עסקים, שאף מעורבת בפרשת שחיתות המיוחסת לאב.

מאז יום שני שעבר, כאשר ארמון המלוכה פרסם הודעה מפתיעה על כך שחואן קרלוס (82), שפרש מכס המלוכה לפני שש שנים, החליט לעזוב את ספרד, פורסמו השערות שונות בנוגע למקום הימצאו. בין השאר נטען כי הוא בפורטוגל השכנה או שטס לרפובליקה הדומיניקנית בים הקריבי.

דובאי (צילום: רויטרס)
דובאי (צילום: רויטרס)

אתר החדשות NIUS פרסם תמונה של המלך יורד עם מסיכה בכבש מטוס ונטען שהוא נחת באבו דאבי ביום שני שעבר. לפי הדיווחים, הוא גם מחזיק בקומה שלמה במלון היוקרתי "ארמון האמירויות", אולם עדיין לא התקבל אישור רשמי לכך.

"הסאנדיי טיימס" ציטט "גורם אמין" בספרד, שתואר כמקורב לשעבר בארמון המלוכה, והוא הכחיש את הגרסה הרשמית שלפיה המלך הקודם החליט בעצמו לצאת לגלות על רקע חקירות של העברות כספים חשודות שקיבל ממלכי סעודיה ובחריין והופקדו בחשבון בנק בשווייץ.

לפי הגורם, המלך פליפה הוא שדרש מאביו לעזוב, בשל הרומן שלו עם אשת העסקים הגרמנייה קורינה זו סיין־וויטגנשטיין, שגם מעורבת בפרשת חשבון הבנק. "היא הייתה שונה מכל החברות האחרות של המלך לשעבר", אמר אותו גורם, "איתה זאת הייתה אהבה ממבט ראשון".