בעלת מלון בצפון ויילס, בריטניה, נשארה לישון בבית הארחה שלה והחלה לשמוע בלילה רעשים מוזרים. האישה, טרייסי זבינדן, הייתה בטוחה שפורץ נכנס אל המקום והחליטה לנסות ולצאת מחדר השינה שלה על מנת להתעמת עם הפושע. אלא שאז, היא הופתעה לראות אורח לא צפוי – עז שבסך הכל חיפשה משהו טעים לאכול. 

העז שפרצה אל בית המלון (צילום: רשתות חברתיות)
העז שפרצה אל בית המלון (צילום: רשתות חברתיות)

בראיון שערכה זבינדן עם ערוץ החדשות NorthWalesLive היא סיפרה: "השינה שלי קלה, במיוחד עם כל הדאגות הכלכליות שנגרמו בעקבות מגיפת הקורונה. כששמעתי משהו שנשמע עולה במדרגות התיישבתי במיטה וניסיתי לשכנע את עצמי שאני מדמיינת דברים". כאשר זבינדן לא הצליחה להירגע, היא העירה את בתה, ג'ואי, ויחד השתיים התנגבו אל פתח המלון, כאשר ג'ואי כבר הייתה מוכנה להתקשר למשטרה המקומית.

טרייסי זבינדן ובתה ג'ואי (צילום: רשתות חברתיות)
טרייסי זבינדן ובתה ג'ואי (צילום: רשתות חברתיות)

"פתחתי את הדלת באיטיות והלב שלי דפק במהירות, שמעתי אותו עולה במדרגות והייתי משוכנעת שזו פריצה. ג'ואי אפילו הייתה מוכנה עם מצלמה כדי שנוכל לצלם את הפורץ", סיפרה האם. אך כאשר השתיים פתחו את הדלת והבחינו בעז המבולבלת שתיהן מיד החלו לצחוק. לדבריה של זבינדן, השתיים גירשו מיד את העז מהמקום, לא לפני שהיא השאירה להם מזכרת קטנה ומסריחה על השטיח. 

בדיעבד, זבינדן הבינה כיצד הפורץ הצליח להיכנס למקום וסיפרה: "לפני השינה הוצאתי את הכלב שלנו לטיול והשארתי את הדלת הצדדית פתוחה. ביקשתי מג'ואי לנעול אותה אך כנראה שהיא שכחה והעז המשוטטת מצאה את דרכה פנימה".