המחאות בצל הקורונה הופכות סוערות יותר ויותר בכל רחבי העולם, ואם חשבתם שבבלפור המייצגים המרשימים וצורת המחאה הם אינטנסיביים - בחור בריטי יראה לכם מה זו מחאה קיצונית. אקטיביסט צעיר, שלוקח חלק פעיל במיוחד בארגון המחאות באנגליה, טיפס על פיגומי מגדל הביג בן בלונדון עם כרזות שקוראות לבטל את הסגר שנגזר עליהם בעקבות נגיף הקורונה

מהמשטרה המקומית בעיר נמסר לעיתון היומי The Independent הבריטי כי הם קיבלו דיווח בשעה 07:50 הבוקר, על כך שאדם נאחז בפיגומי השעון המפורסם. המפגין תלה מספר שלטי מחאה על הביג בן, באחד השלטים נכתב: "לא יהיה סגר שלישי עבורנו, אלא אם כן יועבר אלינו סכום כסף נוסף של שתי מיליארד ליש"ט (850 מיליון שקלים) מאזור: מנצ'סטר, סטוק, דרבי, נוטרדם, בוסטון וסקג'ס. ועד אזור גבול סקוטלנד-אנגליה. אם לא יהיו מרד של ארגוני XR צפון, BLM בריטניה, LGBTBQ ועוד רבים נוספים". 

בכרזה השנייה נכתב: "לא רק שחורים. חיי כל האנשים חשובים, התאחדו כולם ותקנו את הדברים". המחאה של הפעיל נועדה על מנת לעזור לשכבות המוחלשות באנגליה, שמתקשות להתמודד כלכלית בעקבות ההגבלות שנגזרו על התושבים בעקבות נגיף הקורונה העולמי. העיר מנצ'סטר כולה נכנסה לסגר שלישי אחרי שהמשא ומתן בממשלה הבריטית נכשל ובוריס ג'ונסון, ראש הממשלה במדינה, הטיל הגבלות חדשות על האזור. 

ההפגנה העצמאית של הבחור שתלה את השלטים גררה אין ספור תגובות ברשתות החברתיות ששיבחו את הגבר על האומץ והנחישות. אחד הגולשים כתב: "אני בדרך כלל לא אוהד גדול של פעילים חברתיים, אך האיש האמיץ הזה בא במקום. כל הטירוף של השנה הזו חייב להיגמר והחיים חייבים להימשך, באותה מידה אצל כולם". 

גולשים אחרים ברשת דאגו לשלומו של הפעיל, שכן הוא טיפס על פיגומים הלא בטיחותיים. "זה הזוי שהאיש הצליח להגיע כל כך גבוה על מגדל הביג בן מבלי שאף אחד יעצור אותו. איך מישהו מגיע בכלל כל כך גבוה? מה אם הוא היה מחבל והיה עליו מטען חבלה?" רטן אחד הכותבים. לבסוף, המחאה של הבחור שתלה את השלטים, עשתה את הרעש שאליה הוא כיוון. עכשיו נותר רק לקוות שהמטרה תושג.