בני זוג ממרכז הארץ, שהיו נשואים 12 שנים, התגרשו אחרי שהבעל הסתיר בפני אשתו את הסוד הגדול ביותר שלו. הם קיימו אורח חיים של זוגיות טובה, הורות לשלושה ילדים ושותפות, אך אחרי שחשף בפני אשתו את האמת – היא דרשה להתגרש מיד. האישה מיד החלה את ההליך המשפטי ואף הקליטה את בעלה על מנת להפיל אותו בפח ולגרום לו לשלם את המחיר הכבד. "זו אחת התביעות המזעזעות שראיתי בכל הקריירה שלי. לא בגלל העובדות, אלא בגלל ההשפלה והדורסנות שהיו טמונים", אמרה עורכת הדין איימי בכור-בוני, המייצגת את הבעל בתיק.

הבעל היה עורך דין מצליח,  והאישה הייתה עקרת בית שהקדישה את חייה לטיפול בילדיהם. השניים הכירו באפליקציית היכרויות טלפונית, לפני 14 שנים, ואחרי שנתיים של זוגיות הם התחתנו וקיימו יחד חיי נישואים לא רעים כלל. ערב אחד הבעל חזר לביתם עם חום גבוה שלא ירד כמה ימים, אחרי שחווה התקף חרדה מכך, הוא החליט להתוודות בפני אשתו וסיפר לה שהוא חושד כי יש לו איידס. האישה שהייתה בהלם, החלה לחקור את בעלה, והבעל חשף במהירות שקיים יחסי מין עם גבר שהכיר במכון הכושר

אחרי שהאישה הצליחה להסדיר את נשימתה, היא לקחה את בעלה לבית החולים, שם התגלה כי היה מדובר בשפעת חמורה ולא במחלת האיידס, אך האמת כבר נחשפה. אחרי מספר ימים של התאוששות בנפרד, האישה קבעה להיפגש עם בעלה בבית קפה שקט, שם חקרה אותו על הכל. הוא גולל בפניה את ניסיונות העבר שלו עם המין הגברי, את ההתלבטויות לגבי נטייתו המינית ואת הבגידות שביצע מאחורי גבה עם גברים שונים. מה הבעל לא ידע – זה שהיא הקליטה את כל השיחה על מנת להשתמש בזה בבית המשפט.

האישה הגישה בקשה ליישוב הסכסוך, אך יחד איתה היא הגישה בקשה לקיצור ההליכים, על מנת שתוכל לתבוע את בעלה ללא הליך גישור. "זהו הליך קיצוני כשלעצמו. אין בו שום רצון לנסות להגיע להסכמה", אמרה עו"ד בכור-בוני. לבקשה שנשלחה צורפה תביעה לגירושין בבית הדין הרבני הדתי, שם דרשה משמורת מלאה על ילדים בטענה כי הבעל מסוכן להם בשל היותו הומוסקסואל. הטענה המרכזית הייתה שאם יגדל את ילדיו הוא יהווה עליהם "השפעה שלילית" בשל המשיכה המינית שלו. בנוסף, היא צירפה את ההקלטה לתביעה וטענה כי בעלה רימה אותה מתחילת הקשר והכניס אותה לנישואיהם במרמה. 

לבסוף, הבעל נבדק על ידי עובדת סוציאלית, שלא התרגשה במיוחד מבחירותיו המיניות של הגבר, והוא קיבל משמורת משותפת על ילדיו, וגם מחצית מהרכוש. אך הזוג סיים את הליך הגירושין בטעם מר ועם תחושת יריבות בין השניים, שכן הרבה מין ההליך המשפטי הארוך והמורכב, יכול היה להיחסך עם קצת פחות נקמנות ויותר סובלנות כלפי האחר.