במהלך ראיון שערך הבוקר (שני) בכאן רשת ב', סיפר יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד, על דעתו לגבי הידיעה שפורסמה ב"מעריב", לפיה בימים האחרונים מסתובב בקרב אנשי הליכוד הרעיון להציע לראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ קידום לנשיאות, בתמורה לוויתורו על הסכם הרוטציה. "ראיתי את זה בדיוק כמוך, זה נראה כמו ספין", אמר לפיד. בכחול לבן הגיבו: "כדאי שבליכוד יתמקדו בלהעביר תקציב מדינה ולא בחלומות באספמיה".

גנץ תוקף את נתניהו

"הם אומרים שהם לא יקיימו את הסכם הרוטציה. זה היה ברור מהרגע הראשון. בהתחלה כחול לבן לא ידעו שרימו אותם, אבל עכשיו הם יודעים שרימו אותם. אם הם יודעים שרימו אותם והם במשפחה מנופחת ובזבזנית - למה הם עדיין שם? ברור שזה לא הולך לשום מקום טוב וזה הכישלון הכי גדול בתולדות המדינה, גם כלכלי וגם בריאותי", הוסיף לפיד.

על הצעת משה יעלון כראש ממשלה מיועד בהצעת אי אמון, היוזמה חדשה שנרקמה להדחתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במפלגתו יש עתיד-תל"ם, אמר לפיד כי "משה יעלון הוא אדם ראוי, אבל מי שהוריד את זה מהשולחן הוא בוגי יעלון ואמר שהמועמד שלנו הוא יאיר לפיד. כולם מחפשים ספינים על גבי ספינים". 

כזכור, בתגובה לפרסום על הצעת אי האמון החדשה שנרקמת ביש עתיד, פרסמה ח"כ איילת שקד, יו"ר סיעת ימינה כי במפלגתה מעוניינים להקים ממשלה בראשות ח"כ נפתלי בנט והם "לא בעניין של ממשלה עם יזבק ושות׳". בהמשך לדבריה אמר לפיד כי "ימינה עובדים בסוף עם נתניהו. בסוף, כל פעם שבה נתניהו קרא להם הם באו בריצה. הממשלה הבאה תחתוך את כל מה שהכרנו על הפוליטיקה הישראלית. היא תטפל רק בקורונה ובכלכלה, ולפיכך היא תוכל לכלול ערבים, יהודים, ימנים ושמאלנים".