אחרי הטקס החגיגי במדשאות הבית הלבן, ראש הממשלה יביא ביום שני את הסכם השלום לאישור הכנסת. בתיאום עם יו"ר הכנסת יריב לוין, נוסח הסכם השלום הופץ היום לעיון חברי הכנסת. ההסכם יונח ביום שני על שולחן הכנסת ויעלה לדיון ולאישור במליאה ביום חמישי.

מוקדם יותר טענו גורמים בכנסת כי למרות הודעת ראש הממשלה, הסכם השלום עם איחוד האמירויות לא יובא ביום שני הקרוב לאישור הכנסת. 

נאום נתניהו בטקס חתימת הסכם השלום. באדיבות הבית הלבן

אחרי הטקס, שהתקיים באמצע חודש ספטמבר, נחשף הסכם העקרונות שנחתם בין ישראל ואיחוד האמירויות. המסמך, שיובא כאמור לאישור הכנסת והממשלה, קובע כי בין המדינות יכוננו יחסים דיפלומטיים מלאים, תוך כיבוד הדדי של ריבונות מצד כל מדינה שהיא צד בהסכם, והתחייבות לפתור סכסוכים בדרכי שלום. בהתייחסות למדינה לסוגיה הפלסטינית, צוין בהסכם כי המדינות החתומות "מחויבות לפעול יחד כדי לממש פתרון לסכסוך הישראלי-פלסטיני באמצעות משא ומתן שייתן מענה לשאיפות של שני העמים". 

בהסכם פורט עוד כי בסוגיות דיפלומטיות יכללו החלפת שגרירויות, התחייבות להימנע מלחימה, ושיתופי פעולה בשורת תחומים. על פי הסדרי הביטחון בהסכם, ישנה התחייבות של כל צד לא לאפשר פעילות עוינת משטחה נגד המדינה השנייה. המדינות התחייבו לנסח הסכמים נוספים ומפורטים בתחומים כלכליים, מסחריים, מדע וטכנולוגיה, תיירות, אנרגיה, חקלאות, חינוך, סביבה, חדשות ובריאות.