דידי הררי שדר 103FM התייחס היום (חמישי) בפתח תוכניתו, לתגובות הרבות אשר הוא ובנותיו קיבלו לאחר שידור התוכנית אתמול. "לא יודע מה להגיד לכם הלב מתפוצץ. כמה אהבה אתם יודעים להרעיף. מאז השידור אתמול, הפייסבוק והפלאפון עמוסים באהבה, בחיבוק, בתמיכה ובחיזוק שאין שני להם. מודה שעצרתי מדי פעם לשאול את עצמי למה זה מגיע לנו כל מה שאנחנו מקבלים מכם או לפחות מה זו כמות האהבה הענקית הזאת. נדמה כאילו כל העם גייס את כל הטוב שיש בהו ושיגר אותו לעברנו, אליי לבנות שלי לצוות שלי ועטף אותנו במן ענן מתוק רך ומחמם של חסד. עוד פעם להגיד תודה?", אמר.

מתוך התוכנית לזכרה של מירית הררי. באדיבות 103FM

"אני חושב שתודה זו המילה שאמרתי הכי הרבה פעמים בחודש האחרון, ושכנראה שהודיה זה דבר שלא נגמר כי שוב אני אומר תודה. רק בקשה אחת - לא הייתי מחובר כל כך בחודש האחרון למה שקורה, תתפלאו כמה קל זה להתנתק מטלוויזיה, מחדשות, מאקטואליה, אבל אני כן יודע שיש מים עכורים בתוך העם שלנו", הוסיף הררי.

בסיום דברי הפתיחה של התוכנית הדגיש: "אני כן שומע פה ושם שיש קיטוב, קרע, זעם, שיש דם רע. אם אפשר לבקש, אז אני מבקש שתיקחו חלק מהאהבה והחמלה בה עטפתם אותנו כי בואו נגיד את האמת הכמות היא עצומה כל כך בשביל כל כך מעט אנשים כמונו, תיקחו חלק ממנה ותפנו אותה אולי אחד כלפי השני. לא יזיק לנו, קצת אהבת אדם, קצת אחווה, קצת קבלה של האחר ולא התבצרות במגדל של האני צודק והוא טועה, קצת יותר בני אדם. יש לי הרגשה שברגע שתתנו קצת אהבה לצד השני שלכם, לא תאמינו כמה אהבה תקבלו בחזרה".