כחבורת פינגווינים באנטארקטיקה הקפואה, כך אנשי העסקים נבלעים במראם בין הדומים להם. ליטוש ההופעה לכדי מראה מנצח, יכול לבוא לידי ביטוי בבחירת האקססוריז הנכונים, וביניהם הגרביים.

האופציה המועדפת היא התאמת צבע הגרביים לגוון המכנסיים, הנעליים או לאאוטפיט השלם, דבר שנכון לעשות. אולם, בשנים האחרונות, ניתן לראות שטרנד הגרביים המיוחדים והצבעוניים, הפכו למקובלים בקרב מי שמבקשים מראה מעט שונה, כזה שיפגין אישיות שונה מן הכלל. מה שהיה בעבר נחלת אנשי קריאטיב, הלך וכבש גם אנשי עסקים מתחומים שמרניים יותר.

בהתאם לכך, גדולי המעצבים הוציאו ליינים של גרביים, ובנוסף לכך גם מגפיים הנמשכים בבד גרב היישר מהחלק של הנעל - ויוצרים צורת מגף. בנוסף לכך, צצו עוד ועוד חנויות ייעודיות לפריט שפעם היה בנאלי. היה זה רוב קרדישיאן שהפך את הגרביים מפריט עזר למוקד אופנתי: עם מותג הגרביים המוכר "Arthur George", שהפך לדבר הבא באופנה, והשתלב היטב גם בישראל.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Whatever your #MondayMood is, we have a sock for you ShopArthurGeorge.com

A post shared by ARTHUR GEORGE (@arthurgeorge87) on

המראה הקלאסי של לבוש מחויט, כזה שמשדר רצינות ובגרות, בשילוב גרביים מפתיעים, יכול לשדר לעולם שמאחורי הגבר הרציני, יש בן אדם עם חוש הומור ושיק. לא כל אחד יתחבר לרעיון, אך יש משהו בגבר שלא מתבייש לחשוב ולהתלבש מחוץ לקופסה ויש לו אומץ להראות מה יש לו מתחת למכנסיים.

דוגמה עכשווית הוא דובי פרנסס, בכיר בעולם העסקים ומשקיע בתוכנית "הכרישים" של קשת, שלמרות תדמיתו הקשוחה, הוא "מדגמן" בכל תוכנית, גרביים חריגים בנוף העסקי - מסולידיים־יחסית, בצבע חלק אך לא שגרתי, ועד לצורות והדפסים יוצאי דופן, כמו גרביים עם חדי־קרן, למשל.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Billion good reasons to wear these beautiful socks to work today. Congrats to our portfolio company TripActions for raising a whopping 154mm at a >$1BN valuation. #realunicorn

A post shared by Dovi (@dovi.frances) on

ומה אצל הנשים? גרביונים! גם שם היצירתיות היא אינסופית. מעבר לעובדה שקיימים היום גרביונים במגוון צבעים וצורות, הגרביון הוא פריט חובה ברגע שהחלטת ללבוש שמלה או חצאית, אמנם בישראל החמימה יחסית, השימוש בו נמוך, אך הגרביון הופך את הרגליים לחלקותובעלות מראה אחיד ונשי.

כמי שלובשת אך ורק גרביים בצבע לבן ומזמן זרקה כל דבר שלא מזכיר את הצבע, אני יכולה לסכם ולהוסיף שבבחירת גרביים אין חוקים. החוק הוא מה שמרגיש לכם נכון - לגרוב! ואם על הדרך גם יצאתם בשיא הסטייל, מה רע?