רוצים להתגבש ביחד? רוצים ליהנות מפרטיות משותפת? מכמה ימים של כיף? מהתבטלות, מהתחדשות ומכל מה שנחוץ לרגעי הפרפרים בבטן? בואו ליהנות הנאה צרופה עם כל החברים בצימר מדהים. תיהנו מפרטיות ומשותפות כאחד. צימרים בצפון – הלוקיישן המוצלח לנופש חברתי ו/או נופש זוגי בחברותא.
 

חיי חברה שווים מחיי בידוד – בואו לחגוג את החברות בצימר משותף 
אתם ודאי מבינים את חשיבות החברה לחיים. בפרט בתקופת הקורונה כשכולם מבנים שבידוד חברתי הוא דבר לא נעים. כשכל המשבר יעלם ירצו כולם לנפוש ביחד. וכמה שיותר ביחד. צימרים בצפון מאפשרים לכם נופש חברתי משותף. אם אתם מספר זוגות, ודאי תיהנו מאווירה מנצחת ומגבשת בצימר מפנק ובו בריכה, ג'קוזי, חצר לשבת בה בכיף, לעשות בה על האש. כשאתם שוכרים צימר משותף אתם מבטיחים לעצמכם גם זמן של יחד – כל הזוגות יושבים בהנאה צרופה סביב שולחן של אוכל, בבריכה או בחצר היפהפה. כשאתם שוכרים צימר משותף, יש לכם גם זמן של שקט ואינטימיות, כשכל אחד ישן בחדר נפרד. שלמות של חברות וזוגיות במתחם אחד – כבר הזכרנו?
 
שינוי אווירה חברתית ומגבשת
הסיבה שתרצו לנפוש בצפון היא הרבה מעבר לזמן של כיף והנאה צרופה. כשאתם נפגשים כל החברים, יש אנרגיה שונה, טובה ואחרת. זה לא סתם מפגש כמו במרפסת של אחד החדרים או בחוף הים כשאתם אוכלים אבטיח בנעימים. המפגש של מספר ימים משותפים בצימר יהפוך את החוויה שלכם למשהו מדהים שלא תשכחו זמן רב. רק אתם ומי שאתם אוהבים את הנוכחות שלהם. הצפון משמש ערך מוסף לכולכם משום שהפסטורליות שלו כבר כובשת את כולם והופכת כל מפגש פשוט למשהו ייחודי ומרגש מעל הממוצע. זוהי סיבה נוספת לבחור בצפון כלוקיישן מועדף על כולם לכל נופש חברתי של מספר משתתפים, ולא משנה אם מדובר בחבר'ה מהעבודה, מהתיכון, מהצבא או מכל חוג אחר. 

חפשו את הערך המוסף בצימר
אל תסתפקו סתם בלשבת בצימר ולצחוק רק על שטויות. נצלו את שהותכם בצימר ואת האטרקציות שבתוכו.  הצימר הוא לא רק חלל שמיועד לשינה, הוא הרבה מעבר לכך. נתחיל מהעיצוב שלו, עיצוב כפרי או מודרני, עיצוב שהושקע בו תכנון אדריכלי, מישהו עם עין טובה שרק תכנן עבורכם שהייה טובה אף יותר. אחרי שתמצאו את הערך המוסף של עיצוב הצימר, שימו לב לאטרקציות המופלאות שבתוכו. רוצים להשתכשך ביחד בג'קוזי? הינה לכם הזדמנות מופלאה. רוצים לשחות ביחד בבריכה? להשפריץ מים זה על זה? לשכב על מזרן ים וליהנות מהשמש החמה והנעימה? תיהנו מהחברותא, אבל אל תסתפקו רק בבטן גב. אם כבר הגעתם לצפון, הושיטו לו רגל ויד וצאו לטייל במחוזותיו. תוכלו לחפש מסעדת שף בטעם קולינרי משובח, תוכלו ליהנות ממסלולי טיולים, מטיולי ג'יפים, מרכיבה על סוסים, מסדנאות בטבע, מנופים מהממים שיאפשרו לכם לתפוס פינה קטנה בצל, לאכול, לשוחח, להתרווח, לנשום עמוק, לנשום את הטבע, את הריחות והצלילים של הצפון ואת כל מה שיבוא אחר כך. 

עם אלו חברים תרצו לבלות בצימר?
אתם מחליטים איך תיראה החופשה שלכם, לכן התחילו מבחירת האנשים שאיתם תרצו לנפוש. סביר להניח שתבחרו את האנשים הקרובים אליכם בלבד. בהחלט מגיע לכם ליהנות מאנשים אהובים, יקרים וקרובים. בצימר לא תבלו עם חברים מהעבודה שאתם לא מכירים ולא עם אנשים מרוחקים. הרי אתם הופכים את הנופש לכמה ימים של אינטימיות אמיתית. מכאן שבצימר תחגגו ותבלו רק עם מי שאתם מרגישים במחיצתם נוח באמת. 

מה עכשיו? איך יוצאים לדרך?
קיימים צימרים בצפון באזורים רבים, ביישובים, במושבים, בקיבוצים. כל מה שאתם צריכים הוא לצאת למסע חיפוש אחר הצימר הנחשק. זה פשוט ולא מסובך. היכנסו לאתר הצימרים, הקלידו צימרים בצפון, ראו מה הצימרים שקופצים לכם במסך ותופסים את העין שלכם כאחד. חשוב שהצימר ימצא חן בעיניכם, אך חשוב יותר לבדוק את כמות האנשים המותרת בצימר שלכם, את האטרקציות השונות למפגשים חברתיים. הרי ברור שלכל צימר מטרה אחרת, יש צימרים גדולים וצימרים קטנים, צימרים רומנטיים וצימרים למפגשים משותפים, יש צימרים מבודדים וצימרים קרובים. הכל לפי רצונכם ובחירתכם, והעיקר – בחרו את הצפון כיעד הנופש האולטימטיבי שלכם.

למה כדאי לנפוש עם כל החבר'ה דווקא בצפון?
לפני הכל, תלוי ממה מורכבת החבורה הנופשת. האם היא מורכבת מזוגות זוגות? כי אז חשוב להשקיע גם ברומנטיקה וגם בחבורה שמגיעה אתכם לצימר המדובר. חלקו את זמן האיכות בין החברים לבין בני הזוג כשאתם בוחרים צימרים בצפון. הקפידו לבחור פעילויות משותפות גם מחוץ לצימר וגם בתוכו. שילוב של ספורט אתגרי לאוהבים, פיקניק, הליכה רגלית, בילוי מקומי בשילוב חברים טובים יהפוך את הנופש שלכם לאטרקטיבי, והצפון? הוא בעצמו מלך מלכי הנופשים, יהפוך את החופשה שלכם לפסטורלית, למדהימה ולבלתי נשכחת – עד הנופש הבא.

העיקר – שתהיו ביחד.