מנועה קירל כמעצבת אופנה ועד טרנד המגפיים הצבאיים ששברו את הרשת – זהו סיכום חודש אוקטובר בעולם האופנה:

בתי האופנה חוברים בהשראת חודש העלאת המודעות לסרטן השד

מדי אוקטובר מתקיים החודש הבינלאומי להעלאת מודעות סרטן השד. כחלק מהחודש החשוב, שמטרתו העיקרית הוא לעודד נשים לגשת להיבדק, סלבריטאים, בתי האופנה השונים וכלל מערכות כאלה ואחרות מגייסות את תרומתן. בחודש האחרון יכולנו לראות את מיטב נשות הבידור והאופנה הישראלית ביניהן שלי גפני, יובל שרף ועוד רבות ונכונות שלקחו חלק בשיתוף פעולה אינסטגרמי עם פילטרים של סמל סרטן השד- סרט ורוד.

 ז'קט - PINK PONY  (צילום: Polo Ralph Lauren factory54)
ז'קט - PINK PONY (צילום: Polo Ralph Lauren factory54)

עולם האופנה הישראלי-בינלאומי לקח חלק ניכר בפעילות החשובה הזו, שאינה פוסחת על מגוון בתי אופנה שונים המשיקים קולקציות ייחודיות בגווני הורוד. רובם תורמים את הכנסותיהם למען עמותות המלוות נשים חולות ומשפחותיהן ולעמותות המקדשות את זמנן ללא תמורה להעלאת המודעות והחשיבות בגילוי המוקדם. 

אחד הבולטים, שנערך מדי שנה לחודש זה, הוא מעצב העל ראלף לורן, המציין 20 שנה לתוכנית PINK PONY - יוזמה עולמית של החברה במלחמה בסרטן. בנוסף, הוא השיק את קמפיין "More Conversations, More Love", הכולל פריטים במהדורה מוגבלת שחלק מהכנסתם יועברו כתרומה לעמותת אחת מתשע בישראל. את הקולקציות ניתן לראות באתר פקטורי 54. כמובן שלא מדובר רק בביגוד, גם חברות הטיפוח השונות, למשל ללין, הצטרפה למערך והשיקה תיק בד 100% כותנה בשילוב סרט ורוד ותג הכולל מידע אודות שגרת הבדיקות המומלצת לנשים. גם אנחנו לא מהססים - גשו להיבדק!

ללין לחודש המודעות לסרטן השד, תרומה לעמותת אחת מתשע מחיר 19.90 (צילום: vipdesgin)
ללין לחודש המודעות לסרטן השד, תרומה לעמותת אחת מתשע מחיר 19.90 (צילום: vipdesgin)

מישהו אמר קורונה? ריהאנה לא נחה ומוציאה לאור תצוגת אופנה

עוד מימי "פליז דונט סטופ דה מיוזיק", ריהאנה הייתה מושא להערצה לרבות (ורבים) ברחבי העולם. עם השנים, יש שיגידו שזה בא עם הגיל או שזה רק השגעון האמריקאי, ריהאנה עשתה מהפך בתחומי העניין בחייה. הקונספט הפך לפשוט ביותר: פחות מוזיקה, יותר אופנה. ומי אנחנו שנתווכח? מה שטוב לרירי טוב גם לנו. היא החלה את דרכה כאשת עסקים בעולם האופנה כמנהלת קריאטיבית של "פומה" ומשם התגלגלה ופיתחה את מותג הביוטי "פנטי". וכמובן שהמותג הפרטי שלה הלך והתרחב להלבשה תחתונה וקו ביגוד עם חזון מאוד ברור ונועז כיאה למדוברת. 

בתחילת החודש, הפאשן אייקון הבלתי מעורערת קיימה תצוגת אופנה בפריים וידאו (מישהו אמר קורונה?) בה השיקה את קולקציית הלנז'רי לסתיו 2020, שתעלה בקרוב לאמזון פריים ונקראה "SAVAGE X FENTY BY RIHANNA". בראיון למגזין PEOPLE היא אמרה: "נאלצנו לעקוף את האתגרים שהציב הנגיף ולשמור על הבטיחות והבריאות של כולם קודם כל. ההגבלות אילצו אותנו למצוא דרכים לגרום לזה להרגיש מלהיב וחזותית ככל האפשר, אני נרגשת". ולסיכום: את נרגשת, אנחנו נרגשים.

View this post on Instagram

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

קירל סטייל: נועה קירל מעצבת קולקציית בשיתוף  TERMINAL X

היא כבשה את מצעדי המוזיקה, הוכיחה את עצמה בעולם המשחק, על במות ובכל מקום אפשרי. אז כיאה למולטי טאלנט שהיא, קירל עשתה צעד נוסף לתחום האופנה, שגם בו היא תדאג להפיץ קצת מאבקת הקסמים שלה. לראשונה, אתר האופנה TERMINAL X והזמרת נועה קירל מכריזים על שיתוף פעולה עסקי.

View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel_) on

במסגרת השיתוף הפעולה החלומי, קירל עיצבה קולקציה המביאה את טעמה האישי בה היא הייתה שותפה מלאה לעיצוב הפריטים לאורך כל התהליך- מבחירת הצבעים, הדגמים, הגזרות ועד המיתוג כולו. NOA KIREL X COLLECTION תימכר בבלעדיות באתר טרמינל X והיא כוללת כ-110 פריטים בצבעים ניטרליים וניאון חזקים. מדובר בשיתוף פעולה ארוך טווח בין השניים שהחל ובלט כבר בקליפ "מיליון דולר" (שכבר מזמן הפך אצלי להמנון קבוע), בו ניתן לראות את סמלי טרמינל איקס מבצבצים להם בכל פינה בקליפ.לגבי המחירים? הם ינועו בין 249.90-19.90 שקלים.

נועה קירל - מיליון דולר (צילום: ערן לוי)
נועה קירל - מיליון דולר (צילום: ערן לוי)

עמדי דום!

אם בשנתיים האחרונות העולם נזכר וגילה מחדש את נעלי ד"ר מרטינס, ששנים מככבות על המדפים, ולאחרונה הפכו לנעליים המבוקשות ביותר עם חוסרים אדירים במלאי - מה יקרה כשטרנד ההנעלה הבא יכנס? האמת שאין צורך לנחש, מהסיבה הפשוטה שהטרנד המבטיח לחורף הקרוב הוא הבולט ביותר בקרב מילוני נשים בעולם, הלוא הוא המגפיים הצבאיים.

כשמן הן, הנעליים בולטות ו"קשוחות" בעיצובן, שנוטה להחזיר אותנו לתקופת הניינטיז. מגפיים מלאי נוכחות, ואיך אפשר בלי הדובדבן שבקצפת - סוליית הטרקטור שהפכה לעבה וגסה במיוחד בשונה מנעלי ד"ר מרטינס או לכל זוג מגפיים אחר שהכרנו עד עצם היום הזה. המגפיים מגיעים במגוון צבעים וגבהים, וכמובן שכל מותג ייתן להן את הסטייל והטאץ' המדויק שלו. מה שבטוח, זה שכשתנעלו אותם- איש לא יפספס אתכן (גם אם ממש, אבל ממש יתאמץ). אז השאלה המתבקשת היא, איך ועם מה נועלים? הפעם זה קל, עם הכל! הנעליים יתאימו ביום חמים עם שמלמלה דקה ואוורירית, ישולבו בטוב טעם גם עם הלוק החורפי הקרב וכל מה שנותר הוא רק לבחור!

View this post on Instagram

A post shared by TFS | טוונטיפורסבן (@twentyfourseven_tfs) on

עושה לנו חשק לחורף: ביונסה חושפת את הקולקציה החדשה שלה לאדידס- IVY PARK

באפריל 2019 הוכרז על שיתוף הפעולה הראשון בין כוכבת העל ביונסה לענקית אופנת הספורט אדידס, שהפך להצלחה מסחררת ונחטף במהרה מהמדפים בכל העולם. כעת מלכתנו, הלוא היא קווין בי, משיקה את שיתוף הפעולה השני עם אדידס וחושפת קולקציית סתיו-חורף שעיצבה בעצמה ושממש לא ניתן להוריד ממנה את העיניים.

קולקצית IVY PARK - אדידס וביונסה (צילום: יחצ חול)
קולקצית IVY PARK - אדידס וביונסה (צילום: יחצ חול)

קולקציית IVY PARK תכלול כ-50 פריטי אופנה לאימוני כושר וכאלה שניתן לצאת איתם לסופר פארם (בתקווה שאוטוטו נוכל לככב איתם גם סתם ככה ברחובות העיר), בצבעים חזקים ומרעננים. ההשראה של כוכבת העל לקולקציה נלקחה מתוך האג'נדה שהיא מקדמת בעצמה בשנים האחרונות, ומתייחסת לחשיבותן של נשים במנהיגות, בהעצמה ובשיתוף פעולה. בזכות הקמפיין העולמי, במיוחד בתקופה הזו, ביונסה קוראת לאנשים לשמור על אופטימיות פנימית, להתחבר לשקט הפנימי תוך חיבור עצמי ומציאת "הפארק הפנימי שלנו". הקולקציה כבר זמינה באתר, ולמבודדים שבינינו ניתן למצוא את כל הטוב הזה באתר אדידס.