בשנים האחרונות מכנסי הטייטס הפכו לפריט אהוב מאוד על נשים, שמעדיפות אותם על פני סקיני ג'ינס. גם מכיוון שהבד שלהם נעים יותר, בעיקר בימי חמסין, וגם בעקבות מגמת הבריאות והכושר ששטפה את העולם והחזירה אותם לאופנה. 
מה שהיה מיועד בעבר רק לשעה של כושר או לניקוי הבית, הפך בשנים האחרונות לפריט אופנתי לכל דבר. לא משנה אם את ספורטאית בפוטנציה או פאשניסטה, טייטסים הפכו לחלק מהמלתחה של כולן.

אז איך לבחור ועל מה חשוב להקפיד כשאת קונה טייטס? כל הפרטים כאן: 
לפני שאת רוכשת טייטס, חשבי למה את מייעדת אותם. אם את בקטע של כושר, כדאי שתוודאי שסוג הבד מתאים לפעילות הגופנית שבחרת. למשל, אם אירובי הוא הפעילות המועדפת עלייך, שימי לב שהבד מנדף זיעה. אם את חובבת ריצה באוויר הפתוח, כיסים בטייטס יכולים להוות מקום אחסון מושלם לטלפון הנייד ולמפתח. 

בדקי אם הגזרה של הטייטס גבוהה או נמוכה, ושימי לב לעובי של הגומי באזור המותניים: אם הוא רחב ונצמד לגוף או דק ולא מורגש. כל הפרמטרים האלה יקבעו אם תחרשי עליהם או לא.  נשים רבות בוחרות את הטייטס שלהן במידה אחת או שתיים קטנה יותר ממידתן בפועל, זאת כדי שהוא "יארוז" אותן כהלכה. אין סיבה. מה שקורה בפועל הוא שסיבי הבד כל כך נמתחים בגלל המידה הקטנה, עד שהטייטס הופכים שקופים. לכן הקפידי על המידה הנכונה שמתאימה לך. 

שלבי עם הטייטס שבחרת תחתונים דקים, בעדיפות לנטולי תפרים, מכיוון שהבד הצמוד מדגיש הכל, וזה ממש לא מחמיא כשרואים את פסי התחתונים. 

CK לפקטורי 54, 370 ש''ח (צילום: factory 54)
CK לפקטורי 54, 370 ש''ח (צילום: factory 54)

,JACK KUBA 293 שקל (צילום: יח''צ)
,JACK KUBA 293 שקל (צילום: יח''צ)

149 שקל צ'מפיון לסטורי, (צילום: יח''צ)
149 שקל צ'מפיון לסטורי, (צילום: יח''צ)