תגידו ביי ביי למה שחשבתם עד עכשיו: להזמין במקום ליזום
הביטוי 'ליזום סקס' בפני עצמו מוריד קצת את הליבידו, מצד שני זה בעייתי מאוד ואפילו מיושן וסטריאוטיפי לחשוב שרק גברים יכולים לעשות את המוב (צעד) וליזום סקס, או אפילו לחשוב שלגברים זה תמיד קל – כי זה לא! חשק הוא אינדיבידואלי וממש לא קשור למגדר. כל אחד ואחת יכולים לרצות סקס כאן ועכשיו וגם לעשות את הצעדים בשביל שזה יקרה או להיות מובכים מדי כדי לעשות את זה. אז בתור התחלה, אולי במקום לדבר במונחים של ליזום עדיף שנדבר במונחים של להזמין – כי זה מאפשר לצד השני לסרב אם לא בא לו/לה כרגע ואולי להציע הזמנה בהזדמנות אחרת. לעומת ליזום, כי לא תמיד הצד השני רוצה סקס ואז החוויה נחוות כדחייה. יש גם משהו בהזמנה שטיפה מקליל את הדברים, קצת פחות מחייב כי הזמנה היא פתוחה ומאפשרת. 

זה יהיה מוזר רק אם אתם חושבים שזה מוזר
אתם חושבים שזה מביך ליזום סקס – זה יביך! אז נכון, בפעם הראשונה זה אולי יהיה טיפה מביך, זה בסדר לצחקק ולהרגיש מבוכה, הכי טבעי שבעולם. אבל ככל שתמשכו את זה יותר, תתחילו לחפור בתוך המחשבות ותחשבו על זה יותר ככה זה יהיה מוזר יותר. 

אז יזמתם. במקרה הטוב תחוו חוויה מענגת בגוף עירום, צמודים, מכורבלים או כל עונג מיני וזוגי אחר. ובמקרה הגרוע הצד השני לא ירצה. אז מה? גם אם את יזמת והוא אמר לך שלא בא לו ואת בהלם כי "גבר תמיד רוצה" תכבדי אותו ואת הגבולות שלו. כך גם אתה – לא בא לה עכשיו, תכבד. תמיד אפשר ללכת על ערב אינטימי של מגע אירוטי שלא מוביל למין. אם אתם במערכת יחסים ארוכת שנים זה יחזק את האינטימיות והכבוד שיש ביניכם, ואם אתם בקשר התחלתי אולי הוא לא נועד להיות כי יש ביניכם פערי חשק.

אין תסריט, כי החיים הם לא סרט קולנוע הוליוודי
אין חוקים ברורים שיעבדו לכל אחד ואחת ובכל מצב, אז אל תצפו לפתרון קסם. מצד שני, כן תוכלו להיצמד לכמה כללי אצבע, כדי להקל על עצמך ועל הצד השני ולהגביר את הסיכויים שהערב ייגמר באורגזמה עוצמתית פלוס כמה טכניקות מפתיעות:

אישי זה השחור החדש
כלל אצבע, שמתאים באופן כללי בזוגיות: תשמרו על זה אישי! מה כולנו בעצם רוצים? שיאהבו אותנו, שיתייחסו אלינו ושיראו לנו את זה. ככל שהפנייה תהיה יותר מותאמת אישית יש יותר סיכוי שהצד השני יתעורר ויתעניין חזרה. אז במקום: "בא לי עליך!" שיכול להפחיד ולאיים אולי כדאי שתנסי: "בא לי לראות את הידיים השריריות שלך נוגעות בגוף העירום שלי". או שאתה תנסה "איך בא לי לנשנש לך את הצוואר אהובתי ולאט, לאט לרדת למטה". הממ.. הרבה יותר סקסי, נכון?

תהיו ברורים
גם אם נראה לכם שאתם סופר ברורים, כנראה שתוכלו להיות אפילו יותר ברורים. במהלך היום הראש עסוק בסגר, בילדים, בזומים, בלימודים והצד השני לא יכול לקרוא את המחשבות שלך, אז אם מה שבא לך זה למצוץ לו את האיבר המהמם שלו, תגידי לו את זה. אם בא לך דווקא מזמוז זריז באמבטיה, תזמין אותה כשאתה נכנס להתקלח.

עוד כתבות בנושא מיניות:
ככה עוד לא נישקו אותך: 7 דרכים לנשיקה לוהטת בחצות שתעורר את כל החושים
לא בא לי מאמי: זה מה שגורם לבני הזוג לא לרצות סקס - ויש לזה פיתרון
גברים, תלמדו: אלו הדברים שנשים לא אוהבות שעושים להן במיטה

עוד יותר חשוב, אם לא בא לך עכשיו אל תאלצ/י את עצמך, כי הצד השני ירגיש את זה. בסופו של דבר, כנות והקשבה הם הבסיס לזוגיות ולאינטימיות רגשית ופיזית, ואם תגידו לבני הזוג בדיוק מה אתם רוצים שניכם תרוויחו. רמזים מעולם לא עזרו לאף אחד לקבל כלום.

סקסטינג
תתחילו בהודעות. כן, כן כאלה ששולחים אחד לשנייה במהלך היום עוד הרבה לפני שמגיעים למיטה. לא חייבים לדבר בכל פעם, לגמרי אפשר להתחיל בהודעה מגרה בבוקר ובמשך היום עד שנפגשים בערב בבית. תוכלי לכתוב לו הודעה מפתה כמו: "אני בשירותים בעבודה, הורדתי את התחתונים ואני לא יכולה להפסיק לחשוב עליך!" ואולי אפילו לצלם את התחתונים ביד ולשלוח לו הצצה. ואתה מוזמן לשלוח לה הודעה מפורטת של מה אתה הולך להעניק לה בערב כשתהיו יחד (ולא, לא חייב ישר ללכת על איבר המין שלה) גם עיסוי בכפות הרגליים יהיה לוהט בתור התחלה. פשוט תתאר לה הכל בפרטי פרטים ככה שהתחתון שלה יהיה ממש רטוב. טיזינג בהודעות יכול להקל עליכם ככה שבערב כבר תחכו להתנפל זה על זו.

תהיו יצירתיים
עוד אופציה שאינה כרוכה בשיחה מביכה היא יצירת אווירה. לפני שהוא מגיע הביתה תעמעמי את האורות, תדליקי כמה נרות בריח לבנדר פצ'ולי, תמזגי שתי כוסות יין, תלבשי תחתוני תחרה ובייבי דול סקסי ותחכי לו ככה בבית (רק תוודאי לפני שהוא לא מגיע עם איזה אורח בהפתעה ושאין ילדים בבית אם אתם נשואים – ניתן לאפסן אצל חברים\סבא וסבתא). ברגע שתפתחי לו את הדלת יהיה כבר ברור מאוד לאן זה מוביל בלי הצורך בשיחה מקדימה. כמובן שההצעה תקפה לשני הצדדים.

לא חייבים לדבר. יצירת אווירה סקסית יכולה להבהיר לאן הערב הולך(צילום: ingimage ASAP)
לא חייבים לדבר. יצירת אווירה סקסית יכולה להבהיר לאן הערב הולך(צילום: ingimage ASAP)

אימון מוביל לשלמות
כמו כל דבר בחיים, גם בזוגיות וגם במיניות ככל שתתאמנו בליזום ככה תהיו טובים יותר. אל תצפו מעצמכם בפעם הראשונה להיות גלן קלוז בחיזור גורלי (האמת שזה לא רצוי אף פעם). תהיו ריאלים, ותזכרו שבכל פעם שתיזמו סקס בדרכים שונות ויצירתיות תכירו זה את זו קצת יותר טוב, תכירו את עצמכם קצת יותר טוב ותבינו מה עובד לכם הכי טוב ומה פחות.

הסכמה היא לא משהו שמתפשרים עליו
נקודה אחרונה וחשובה: אם יש ספק אין ספק. סקס עושים רק אם הפרטנר/ית מסכימ/ה! את מציעה, אבל הוא לא מעוניין – כבדי אותו. בא לך ממש אבל היא עייפה ולא במוד – כבד אותה! אם לאורך זמן אתם לא מצליחים לממש מיניות זוגית כדאי לחשוב על לפנות למטפל/ת זוגית מינית שיעזרו לכם להבין מה עושים. בכל מקרה, לא כופים מערכת יחסים מינית, גם אם ממש בא לך בטירוף.

ואת, אישה יקרה, בא לך סקס? זה מעולה! אל תחכי שהוא יזום אותו, תחשבי איך להזמין את הפרטנר – תחשבי על פנייה כמה שיותר אישית, תהיי ברורה במה שאת רוצה. תוכלי להתחיל בהודעות טקסט מגרות כבר במשך היום, להכין אווירה סקסית בבית שתגיד את מה שרצית בלי מילים או לקנות ביחד איתו ביחד צעצועי מין סקסיים – והכי חשוב, תזכרי שככל שתתאמני ככה זה יהיה פחות מביך. 

מרוב דיבורים על איך ליזום עשיתי לעצמי חשק, אז מה שבטוח זה שאני הולכת להזמין את הפרטנר שלי לערב של תשוקה מטריפה! מה איתך?

שלכם, לימור בנדל 
מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים 
בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא