טלה 21.3־20.4

הירח במזלכם בצמידות מרס בנסיגה, מה שעלול לגרום היום (שישי) לכעסים ולתסכול, שיתבטאו באופן מילולי כלפי בני זוג או שותפים. בשבת הירח המלא בשור יהיה בצמידות לאורנוס, ואלה יגרמו לשינויים בענייני כספים, ערך עצמי ומיניות. התחברו לערך העצמי שלכם מתוך יצירתיות ולא מתוך גורמים חיצוניים כגון כסף ויופי. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

שור 21.4־20.5

שבוע דרמטי עם שיאים רגשיים בזכות הירח המלא במזלכם בשבת בצמידות לאורנוס. היצירתיות בשיאה. למדו להעריך את עצמכם על פי הכישרון שלכם ולא על פי מצבכם הכלכלי או מראכם. תפיסה נכונה של הערך העצמי תסייע בבניית הערך הכלכלי והמיניות. שימו לב לכך בשבועיים הקרובים. שינויים גדולים צפויים, השתדלו להיות במקום הנכון מבחינה פנימית. שינוי בהשקפת עולמכם יביא לשינוי חייכם. תחושו הקלה בתחילת 2021. יום טוב השבוע: חמישי.

תאומים 21.5־20.6

שבוע טוב לרומנטיקה ולאהבה. עם זאת, ישנם אי־הבנות וקצרים בתקשורת, מכיוון שמרקורי נמצא כרגע בנסיגה. למדו ליהנות מיכולת המשיכה שלכם, והימנעו מלהגיד הכל. הירח המלא בשור בשבת ישפיע עליכם רגשית ויגרום לעצבנות לא מוסברת ולתחושה של שינוי מתקרב. התחברו לחוזקות ולכישרונות שלכם ותנו לאנרגיה להוביל אתכם. הירח במזלכם בימים שני עד רביעי יגרום לתזזיתיות ולהעלאת רעיונות חדשים להגשמה עצמית. יום טוב השבוע: שישי.

סרטן 21.6־22.7

מערכות יחסים מעסיקות אתכם: אתם עוברים תהליכים אינטנסיביים של פרידות, היכרויות גורליות, החלטות חשובות וניקוי קרמתי. אתם מושכים כרגע, והקסם יעבוד לטובתכם, אם תדעו להחליט נכון. אתם פעילים בענייני קריירה, אבל עליכם להיאזר בסבלנות כדי לראות תוצאות. לא הכל ייצא לפועל מהר. הירח המלא בשור בשבת ישפיע באופן חיובי על עניינים חברתיים. ביום חמישי הירח יהיה במזלכם ויגרום לרגישות יתר בעיקר בענייני זוגיות ושותפות. ביום זה יהיה לכם צורך בפרטיות ובמנוחה.

אריה 23.7־22.8

אתם מושכים והקסם פועל בסביבה הקרובה שלכם. יחד עם זאת, אתם בשלב של ניפוץ מערכות יחסים לא נכונות קרמתית. אל תחששו לשחרר את מה שלא נכון לכם, משהו אחר מחכה לכם. ירח מלא בשור בשבת ישפיע על ענייני בית ומשפחה, ומצבים עלולים להגיע לקיצוניות ולשיא רגשי. הערך העצמי שלכם עומד למבחן. לפי זה תקבלו את ההחלטות שלכם. ככל שהערך העצמי גבוה יותר, ההחלטות יהיו נכונות יותר לכם. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

בתולה 23.8־22.9

אתם מצויים בתהליך שינוי בענייני כספים. הקסם שלכם ומערכות היחסים משפיעים על כך. שיתופי פעולה נכונים יכולים לסייע, אך השתדלו ליישמם רק לאחר יציאת מרקורי מנסיגה. אתם נמצאים בעיצומו של תהליך ניקוי קרמתי בענייני אהבה ורומנטיקה. הירח המלא בשור בשבת יעניק לכם פרספקטיבה חדשה על חייכם. שינוי יגיע מהסביבה הקרובה. ההשפעה של הירח המלא חיובית ותחזק אתכם. ימים פחות נוחים השבוע: שני עד רביעי. יום טוב השבוע: חמישי.

מאזניים 23.9־23.10

ונוס במזלכם, ומרקורי חזר אליכם בנסיגתו. הקסם שלכם בשיאו, אך מרקורי עלול לחבל בתקשורת עם שותפים ובני זוג. מרס בנסיגה ממול והמקבץ בגדי ממשיכים להקשות עליכם ולהציף כעסים ותסכול. התהליך יימשך עד סוף 2020, ותחושת הקלה תהיה ב־2021. הירח המלא בשור בשבת ישפיע על יחסים זוגיים ומיניים ועל המצב הרגשי. אתם מצויים בהתנקות במערכות יחסים. יש לכם אפשרות לחיבורים חדשים מבחינה זוגית. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

עקרב 24.10־21.11

השמש במזלכם גורמת לאינטנסיביות רגשית. הירח המלא בשור בשבת מול השמש כאשר הירח צמוד לאורנוס גורמים לגאות רגשית ולאנרגיה שעלולה להביא לפיצוץ ולהפתעה בענייני זוגיות ושותפויות. מומלץ להיות גמישים ולא להתעקש על מה שלא עובד יותר. כדאי לאזן את האנרגיות דרך מגע ודברים מהנים. ישנן התרחשויות במערכות היחסים הקרמתיות שלכם, אל תילחצו מפרידות, זה לטובה, ותפנו מקום לנשמות חדשות שמתאימות למסע חייכם. יום טוב השבוע: חמישי.

קשת 22.11־21.12

אנרגיה חזקה בענייני אהבה ורומנטיקה: אתם דומיננטיים, פעילים ומושכים. הירח המלא בשור בשבת ישפיע על ענייני עבודה. אתם בעיצומו של תהליך שינוי בתחום זה, וכדאי להקשיב לאינטואיציות ולרעיונות חדשים שצצים, אף שהם מערערים את הביטחון. אל תפחדו לשנות. ענייני תקשורת יהיו נפיצים. כדאי לחכות עד לאחרי הנסיגה של מרקורי כדי לומר את מה שאתם רוצים, וזאת על מנת לא לפגוע ביחסים חשובים. ימים מתוחים השבוע: שני עד רביעי. יום טוב השבוע: שישי.

גדי 22.12־20.1

תהליך שאתם עוברים זה זמן מה גורם למתחים ולתסכול. תחושתכם היא שהכל תקוע ואין שינוי, אלא רק ניקוי פנימי שלא מסתיים. היו סבלניים עד סוף 2020, לאחר מכן תחושו הקלה ותוכלו לקצור פירות. אתם דומיננטיים ומושכים. אל תחששו לשחרר מערכות יחסים שלא נכונות לכם כרגע. מערכות יחסים מתאימות יותר ייכנסו לחייכם. הירח המלא בשור בשבת יחזק את כוח המשיכה שלכם וייתכנו הזדמנויות לקשרים המבוססים על משיכה מינית.  מי שנמצא בקשר זוגי יוכל לחזק אותו או לפרק אותו.

דלי 21.1־18.2

השבוע יהיה בסימן של פעילות אינטנסיבית בסביבה הקרובה. שימו לב לתקשורת עם מרקורי בנסיגה ולהחלטות שלכם - אתם נוטים לטעות באופן שבו שאתם רואים את הדברים. חכו להתיישרות של מרקורי לפני שתקבלו החלטות בנוגע לאנשים בסביבתכם. הירח המלא בשור בשבת יביא לשיא של רגשות בבית ואף לפיצוצים ולדרמות. הביטחון מתערער. המצב דורש שינוי ומאלץ אתכם לצאת מאזור הנוחות שלכם. ימים טובים השבוע: שישי ושני עד רביעי.

דגים 19.2־20.3

הירח המלא בשור יביא עמו התפתחות בענייני קשרים. אתם מופנמים, רגשיים ובעלי עולם פנימי עשיר. הירח המלא יעיר אתכם ויפתח אתכם לסביבה, ותיתכן אפילו היכרות מפתיעה, לאו דווקא רומנטית. בימים אלה מתהווה שינוי בהשקפת העולם, שנולד מתוך חוויה שתעברו. יום שישי יהיה טוב ליוזמות ולפעילות בענייני כספים. ימים שני עד רביעי יהיו תזזיתיים וחסרי שקט, בעיקר בבית ובחוג המשפחה. יום חמישי יהיה טוב לרומנטיקה ולאהבה.