ד"ר מאיה רוזמן ענתה בתוכניתה ב-103FM על שאלות ששלחו מאזינים. 

טניה שואלת מה יכול להיות גורם לה להתכווצות שרירים ברגליים אחרי ספורט,? זה בד"כ מעיד על חוסר מגנזיום. במקרה כזה כדאי לנסות תוספים, עדיף של ה-200 מ"ג ולא של ה-400.

גולדי שואלת האם חייבים לטחון את השומשום על מנת לקבל את היתרונות התזונתיים? אנחנו בד"כ לא לועסים טוב את השומשום ואז הוא יוצא כמו שהוא, בלי שום יתרונות. אם טוחנים אז מקבלים יותר יתרונות, או ללעוס ממש-ממש טוב.

האם יש מצב שחלבון פרו ביוגורט 24 גורם לאלרגיה? בכלל, מוצרי חלב, יש מצב שגורמים לאלרגיה. גם חלבון החלב אלרגני אצל חלק מהאנשים. זה לאו דווקא היוגורט שאת מתכוונת אליו, זה יכול להיות כל יוגורט אחר. אם זה ספציפי עושה לך תופעות אל תאכלי אותו פשוט. יכול להיות שזה סמיך לך או מרוכז לך מדי, הכמות של החלבון.

תהילה גם מציינת שיש כתמים מוזרים על הטונה, היא נתקלה הרבה פעמים: זה הולך להיבדק העניין הזה.

טובה שואלת האם לעצירות כדאי לבדוק את בלוטת התריס? כן.

ומוסיפה שלגבי הנקודות הצהובות ,יכול להיות שזה מהשמן של הדג עצמו: יכול להיות, כי יש אחוז שומן אצל הדגים, ואם הוא מתקשה הוא מקבל לפעמים צבע צהוב.

יהודית שואלת האם ויטמין D משפיע על נשירת שיער? חוסר ויטמין D כן יכול לגרום לנשירת שיער. אבל שימי לב, עודף ויטמין D לא טוב. זה ויטמין על בסיס שומן, שהעודפים שלו לא מופרשים החוצה מהגוף, אלא נאגרים בכבד וזה ממש, ממש לא טוב.

אנשים טוענים שנזפתי במאזינה עם העצירות: אני לא חושבת שנזפתי בה, לפעמים צריך להגיד לאנשים את האמת. היא לא עשתה טוב וצריך לשפר את זה, לפני שיהיה מאוחר מדי.