טלה 21.3־20.4
השבוע יאופיין במתח ובעצבנות. הרבה דברים שנאגרו ירצו לצאת החוצה, וזה ייצור חוסר סבלנות וחוסר שקט. תצטרכו לגייס סבלנות, כי התהליכים ארוכים יותר מכפי שהייתם רוצים.
צפויה התחזקות אנרגטית שתרצה לקבל ביטוי, יחד עם תחושה שעדיין אי אפשר לעשות זאת כמו שאתם רוצים. הירח המלא בדלי ביום שני יחזק קשרים חברתיים ועניינים שקשורים בכך. תרגישו זאת במיוחד בימים שישי עד ראשון. הימים הנוחים השבוע: שני עד רביעי.

שור 21.4־20.5
אתם עוברים מתחת לפני השטח תהליך התחזקות. אתם כרגע מחזקים את האנרגיה לקראת שינוי גדול. מכיוון שיש לכם קצב משלכם, זה ייקח יותר זמן, אבל השינוי יגיע. אתם נוטים להיות עקשנים, והאגו לעתים מפריע לכם לראות את המציאות כמו שהיא. למדו להתגמש.
ענייני בית ומשפחה יהיו השבוע דומיננטיים, ותיתכן מתיחות בעניינים אלו. הירח המלא בדלי ביום שני יביא לתחושת עצבנות. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון, רביעי וחמישי.

תאומים 21.5־20.6
שבוע אחרון של ונוס בתאומים לפני שיעבור לסרטן. ענייני מערכות יחסים וכספים יירגעו. זהו שבוע של יחסים הרמוניים ותקשורתיים עם הסביבה ופעילויות חברתיות. הנוכחות והקסם שלכם בשיאם, ויש לכם יכולת השפעה על הסביבה, נצלו זאת למימוש מטרותיכם.
השבוע בסימן התחזקות שאיפותיכם. בהשפעת הירח המלא בדלי ביום שני תוכלו להתאוורר מבחינה חברתית ותקשורתית. הימים הטובים השבוע: שני עד רביעי. הימים הפחות נוחים השבוע: רביעי וחמישי.

סרטן 21.6־22.7
התחזקות בענייני כספים וקריירה. מרקורי עדיין במזלכם וגורם לנטייה לחשוב ולהיכנס למקומות רגישים. בימים שישי עד ראשון הירח יהיה בגדי מול מזלכם, וייתכן שיגרום לכבדות ולנטייה להסתגר.
הירח המלא בדלי ביום שני יגרום לשיא רגשי ואולי גם לעצבנות עם הארות והבנות לגבי המצב שלכם וייתכן אף לראייה יותר אובייקטיבית של מצבכם. בשבוע הקרוב תוכלו להתאוורר אחרי התקופה הרגשית העמוסה שעברה עליכם.

אריה 23.7־22.8
השמש במזלכם ומרס בטלה בזווית הרמונית, ושניהם יוצרים אנרגיה חזקה שנותנת לכם כוח, דומיננטיות, רצון לקידום יוזמות, יצירתיות וביטוי עצמי. זהו שבוע טוב לקידום פרויקטים אישיים וחברתיים - הכוכבים בעדכם.
בהשפעת הירח המלא בדלי ביום שני תתמקדו בענייני זוגיות ושותפויות. יש לכם נטייה להתעסק בעצמכם, זה דבר חיובי, אבל עלול ליצור מתח ביחסים עם בני זוג ושותפים, משום שאתם רואים דברים אחרת ומתייחסים באופן שונה למצב.

בתולה 23.8־22.9
התחזקות מתחת לפני השטח מובילה אתכם להתעצמות ולשינוי. כרגע אתם מבולבלים וחשים אי־ודאות. הימים המחזקים השבוע: שישי עד ראשון.  הירח המלא בדלי ביום שני יגרום לעומס בעבודה ואולי ישפר את התפקוד המקצועי שלכם.
אתם רציניים מאוד בענייני אהבה ורומנטיקה ואף נוטים להיות כבדים. בשלב זה דברים מתגבשים, ועומדים להיות שינויים בתחום, בעיקר אצל ילידי סוף המזל. כדאי מאוד לעבוד על חיבור ללב ולרגש למרות אי־הוודאות.

מאזניים 23.9־23.10
השבוע תעסקו בענייני משפחה ובית, שיכבידו עליכם, במיוחד בשישי עד ראשון. מיקום הירח המלא בדלי יגרום לאהבה ויחזק את השמחה ואת היצירתיות. במערכות זוגיות עלולים להיווצר מתח וכעסים אבל הם ניתנים לגישור.
שימו לב: אתם נכנסים לתקופה שתימשך עד סוף השנה ובה יהיו הרבה עניינים הקשורים לשותפויות ולמערכות יחסים זוגיות. מרס בבית הזוגיות יוצר מתחים וכעסים. זה זמן נכון להיות כנים עם עצמכם. יחד עם זאת, אל תמהרו להסיק מסקנות, לשני הצדדים יש חלק במצב.

עקרב 24.10־21.11
תחילת השבוע תהיה שקטה ויציבה, אך ביום שני הירח המלא בדלי מול השמש באריה ייצור מתיחות, עצבנות וחוסר שקט. ענייני בית ומשפחה מול קריירה יתישו אתכם. בבית יש חוסר שקט ועצבנות, ובקריירה רצון לכבוש יעדים ולחזק את ההשפעה. שני התחומים מתנגשים כרגע.
הימים הרגועים השבוע: רביעי וחמישי. אתם יצירתיים וצריכים להביע את זה. אל תיתנו לאגו שליטה אלא רק ליצירתיות. שמרו על איזון. אתם דומיננטיים, ואי אפשר לא לראות אתכם.

קשת 22.11־21.12
הביטוי העצמי, היוזמות, האהבה והרומנטיקה יהיו דומיננטיים השבוע. גם ענייני חו"ל על הפרק. הירח המלא בדלי יחזק אתכם מבחינה חברתית ותקשורתית. רעיונות שלכם יכולים כרגע לצאת לפועל ולהגיע להרבה אנשים. מבחינה כלכלית אתם עוברים שינוי גדול, שכולל בנייה מהיסוד. זהו זמן טוב לחזק את יכולת הביטוי שלכם, בין היתר במימוש יוזמות שבהן הייתם מעוניינים ולא ניתן היה להוציא אותן לפועל. בחודשים הקרובים תוכל להתפתח אהבה גדולה, ועבור מי שבזוגיות - תתחזק אהבה קיימת.

גדי 22.12־20.1
השבוע מתחיל עם הירח במזלכם, וזה יגרום לכבדות רגשית. יחד עם זאת, בהשפעת הירח המלא בדלי ביום שני שיימצא בבית הכספים שלכם, יועלו רעיונות בענייני כספים וכן רעיונות ליציאה ממצבים מורכבים וליצירת שפע.
כעסים וחוסר שקט בענייני בית ומשפחה צצים. יש לכם רצון להמשיך הלאה, לצאת לחופשי ויחד עם זאת קושי לבצע. עד סוף השנה תוכלו לדעת איך לפעול בעניין. תהיו סבלניים כלפי בני זוג ושותפים למרות הנטייה לוויכוחים ולאי־הסכמות. זה יירגע תוך כמה ימים.

דלי 21.1־18.2
הירח המלא במזלכם ביום שני יביא אתכם לקיצוניות רגשית. המצב שבו אתם נמצאים בתקופה האחרונה יגיע לשיא, וייתכנו גם התפרצויות ורצון לשבור הכל סביבכם. אתם עלולים להיות בלתי צפויים גם לעצמכם, ויש לכם נטייה לשבור את הכלים.
תשתדלו לשמור על איזון רגשי כדי לא לפגוע בעצמכם. המצב יכול להיות קשה לחלקכם. תהיו סבלניים, השינוי יגיע, אבל דברים לא יקרו ברגע. חיכיתם עד עכשיו, אז תקבלו החלטות ותפעלו בהתאם.

דגים 19.2־20.3
הירח המלא בדלי יגביר אצלכם את האינטואיציות ואת ההארות. ענייני בית ומשפחה נמצאים על הכוונת, האנרגיה שלכם מופנית לשם ומתרוקנת. הקשרים בין בני הבית מבלבלים ולא יציבים. זה יירגע תוך כמה ימים ויתייצב אחרי תקופה לא פשוטה.
החודשים הקרובים טובים לפעולות בענייני כספים, ולהוצאה לפועל של רעיונות וליוזמות. אם יש פרויקט, רעיון או עסק - זה הזמן לקדם אותם. אתם דומיננטיים בעבודה, וזה יכול לעזור לכם בהמשך מבחינה פיננסית.