“מניאק”? דני קושמרו, אופנוען, צוללן והרפתקן צעצוע קשוח, היה מזועזע קשות. והוא לא היה היחיד. כולם רעדו מחמת הבושה והעלבון: היועץ המשפטי של ממשלת ישראל אמר במו פיו הממלכתי: "מניאק”. תגידו, אתם השתגעתם? הליכוד, או “ארגון פשע” במילותיו של אייל ברקוביץ’, יורה לכל עבר דברי שטנה ונאצה, וזה מה שמטריד את מנוחת נפשכם המעודנת? המילה “מניאק”? זה מה שיחלל את קדושת הפוליטיקלי קורקט במדמנה הפוליטית הכי רעילה מאז קום המדינה?

הייתי מעניק למנדלבליט צל”ש על נימוסים והליכות. האיש אמר: “הוא אוחז אותי בגרון”, כאילו נגמרו הביצים במדפי הסופר. והכי גרוע, המרוץ אחרי העמדת הפנים הכי צדקנית גרם להתעלמות מהזדמנויות הפז שחשיפת הטלפונים של אפי נוה עשויה להביא לטיהור המערכת המשפטית.

בינואר 2019 – אחרי סערת הפריצה לטלפון של נוה - כתבתי ב”מעריב”: “לפריצת הטלפון של נוה יש פוטנציאל להיות תיבת הפנדורה של תעלולי איילת שקד, אם היו כאלה, לטובת רבני הימין הדתי־לאומני. לניצן יש זכות וחובה לחשוף אותם ... כל בדל ראיה שנוגע לזיהום תהליך בחירת שופטים חייב להיות מוצג לציבור, ויש למה לחכות.

חובה על כל מי שהחזיק בטלפון הפרוץ לפרסם בדרך זו או אחרת כל תוכן שפוגע בהליך הדמוקרטי שמערכת המשפט אמורה להתנהל על פיו... בהנחה שלא כל השופטים שמונו על ידי שקד ונוה הם תפוחים רקובים (גם אם כולם יודעים מי מינה אותם, ומה מצפים מהם לקראת המינויים בהמשך) יש כאן בעיה של ממש.... יותר משזו פרשת אפי נוה, זו פרשת איילת שקד.

בחסות הסקנדל הנוכחי, בימים האלה ממש, מתבשלת מזימה קואליציונית להיפטר מהוועדה למינוי שופטים ולהעביר את הליך הבחירה לכנסת ‘כמו באמריקה’... אגב כשנשאל נוה לאחר שנתפס מי שומר איתו על קשר ומעודד אותו בשעות קשות אלה, השיב ללא היסוס: ‘איילת שקד’”.
נוה של היום, החשוד בקבלת שוחד מיני ונאשם בעבירה על חוק הכניסה לישראל, שרוי ככל הנראה במוד של “תמות נפשי עם פלשתים”, וזה נפלא ומחייב עידוד. יאללה, אפי, שרוף את המועדון.

אגב, המנצח הגדול של ההדלפה הוא גיא פלג. ההדלפה שוגרה גם לעמית סגל. סגל זה ברור. יש לו אלוהים. אצל פלג כל השתהות בדיווח הייתה אמורה לעלות בזיהום האינטגריטי שלו, והוא הלך על הראש של מנדלבליט כאילו שאין לו אלוהים. כל היסוס של פלג בפרסום היה מתייג אותו כמגן על מנדלבליט, שעלול להכניס את נתניהו לכלא. כאילו מטרתו לרסק את נתניהו, ולעזאזל הסקופ והאמת. שאפו פלג.