האם גם אתם תוהים איזו החלטה ייאלץ ראש הממשלה לקבל היום, בחשאי, בציוץ או במסיבת עיתונאים פתאומית, שתתחיל שעה אחרי חדשות שמונה, כשהרשתות הכנועות מודיעות: "מיד הצהרת ראש הממשלה" - וכמה זמן ייקח לו להתהפך על החלטתו ולהיכנע בפנים מכורכמות להוראות הנחרצות של החרדים, בענייני חיים ומוות? 

נתניהו על הסגר בערים האדומות (לשכת רה"מ)

כבר בדוק וידוע שהנ"ל, נאשם הנשפט בפלילים, שמחפש בקדחתנות פטנטים למשילות יחיד, כטראמפארדוּאוּרבַּן, הינו מבטיחן סדרתי שאינו מקיים, מצהירן של פייק הצהרות, לוחם נועז בממסד שבעצמו הקים ("הדיפ סטייט". "הפקידוּת"); פחדן פוליטי לחיץ וסחיט ושקרן סדרתי. עובדה שיעשה הכל, בעצמו או דרך הפרוקסיס שלו, לשימור מעמדו, כיסאו וביתו ממשפט צדק - ועובדה שחצי העם משלים עם שקריו ותככיו וחושב שאלה תכונות רלוונטיות לאישיותו של מנהיג לאומי חזק. ע"ע מורו, רבו ותלמידו טראמפ.

אז מה השקר האחרון שהפיצו נתניהו ושלוחיו? שלא נתן הסכמתו למכירת מטוסי האף־35 לאמירויות, אף ש"הניו יורק טיימס" והאמירויות טוענים שהסכים? שהוא מעניק גיבוי מלא לפרויקטור גמזו בניהול המלחמה בקורונה, ובפועל מאפשר בפחדנות לליצמנים ולדרעיס לבעוט בגמזו ובו, לאיים בנטישת בייס התמיכה שלו ולנהל עצמאית את המערכה, לצורכיהם: מהבאה מופקרת של אלפי אברכים לארץ, יציאה מופקרת של אלפי ברסלבים ואחרים לאומן ועד למניעה חצופה של סגר על עריהם האדומות והחזרתן לפעול כמדגרות קורונה לאומיות? ואולי זה השקר־בקטנה (כצפצופו של יאירוֹ, הנשמה), שהשב"כ לכאורה מסתיר בדיקות אפידמיולוגיות של מפגיני בלפור (כשמומחה משרד הבריאות קבע שלא הוכחה אף הדבקה אחת בהפגנות)? והלו, מה נסגר עם הבלופים על תיק ניסנקורן ועל איראן שמחטטת לגנץ בטלפון? כמה צפרדעים כאלה עוד ינסה נתניהו להאכילנו?

איום המרי החרדי של מתווכי לחישות הרב קנייבסקי ישישא ושל ליצמן ודרעי שוב הכניע את ראש הממשלה האולימפי שלנו, אלוף העולם בריצות לאחור. בסוף, ללא הנהגה החלטית ותקיפה, סגר לילה על חצי מדינה או סגר מלא על כולה - יהיו מדגרה של אי־אמון מוחלט בהחלטות הסותרות והמבולבלות של ראש הממשלה, האחראי הראשי למצב וסיבה להתפרצות אי־ציות ומרי אנרכי של הציבור. כי אם ליצמן ודרעי מצפצפים על ראש הממשלה, על הפרויקטור נטול הסמכויות ועל מומחי הבריאות בארץ, ומקדמים את תהליך הידבקות העדר הלאומית בקורונה, אז מי אתם, מבולבלים, נפוחים וריקים, שתגידו לנו מה לעשות ואיך להתנהג?

בימים אלה אין מלך בישראל, ואיש העקום בעיניו יעשה. יש נאשם בפלילים, שרואה עצמו כמלך חליפי, אף שנכשל בגדול במאבק בקורונה, בניהול הכלכלה המשברית, באיחוד האומה, בנטרול חמאס וחיזבאללה ומה לא. אבל בעזרת השתלטות הקורונה על חיינו, עשרות אלפי הנדבקים, התמוטטות המערך הרפואי, כאוס חברתי, בריאותי וכלכלי, סגר מלא שימנע הפגנות וישיבות ממשלה ויסגור את בתי המשפט - אולי נתניהו יצליח שוב לאחוז בשלטון, אומנם בלי כוח, כבוד וכסף (תקציב), ואולי דווקא ייפול. אך הוא, מבוסֵס בביוב של מזימותיו, שנאותיו וכישלונותיו, לא יחדל ממזימתו לנטרל את המדינה, שנושאת אותו ואת משפחתו על גבה כבר שנים רבות. כמו במשל העקרב, החוצה את הנהר על גב הצפרדע ועוקץ אותה, אף ששניהם יטבעו, כי זה הטבע שלו. נחשו מיהי הצפרדע.