סערת הטיסות לאומן: עשרות חסידי ברסלב שהיו בדרכם לאומן עוכבו אתמול במשך שעות בשדות התעופה באוקראינה עד ששוחררו בסיועו של ראש הסגל של לשכת ראש הממשלה, אשר חיון. היום (שישי) ישנם חסידים רבים נוספים שטסו בטיסות קישור (קונקשן) ונתקעו בשדה התעופה בגלל כניסת השבת.

במקביל, באומן לא נרגעו הרוחות וגילויי האנטישמיות רק גוברים, לאחר שבסרטון שהעלה היום לפייסבוק תושב וחבר מועצת העיר הוא נשמע מקלל וקורא "להכות ביהודים". 

בסרטון שהעלה האיש לרשת החברתית נראים חסידי ברסלב מגיעים לעיר תוך שהוא נשמע מקלל וקורא "להכות בהם", לאחר שסיפר כי הוא הותקף על ידיהם כשהגיע לצלם אותם.

בנוסף הוא נשמע אומר "הגיעו השוטרים, אבל הם עומדים ללא מעש, מחכים להנחיות, לא לחוקים. האוטובוס עומד, הכל עובד, תראו. כך אומן פוגשת את החסידים  בזמן הקורונה". 

בתוך כך סיפר יהודי תושב המקום ל"מעריב": "אני באומן כבר כמה שנים טובות ולא פגשתי הרבה מקרים של גילויי שנאה למעט מקרים בודדים, אבל כבר פעמיים בימים האחרונים צעקו לי ולעוד יהודי ברוסית 'תלך מכאן, אתה וכל היהודים מפיצי מחלות. למה הגעתם לפה', וזה לא אדם בודד, אלה קבוצות של אנשים".

לדבריו, "הרשע הזה גמזו וחבר מרעיו, כולל העומד בראשו, לא מבינים לרגע מה הם עושים ליחס בין הגויים ליהודים באוקראינה שגם ככה עמד על כרעי התרנגולת, והם יותר ויותר מתחילים להראות את השנאה שלהם".