הציבור החרדי נרתם לפרויקט מיוחד, לעילוי נשמתם והנצחת חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, לכבוד יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה.

מדובר במיזם של ארגון גשר, ויזמים מהמגזר החרדי, בהם עקיבא וייספלד ואתר 'תהילים יחד', אשר מקדיש לכל חלל פרק תהילים אותו מתנדבים אזרחים מהציבור החרדי והציבור הרחב לקרוא לזכרם ולעילוי נשמתם. הקישור לאתר: https://new.tehilimyahad.com/mz.jsp?r=20.

הפרויקט פועל כבר לאורך שש שנים, ועל פי ההערכות צפויים השנה לקחת בו חלק מספר שיא של קוראים, בגלל משבר הקורונה והאווירה המיוחדת בעקבותיו, וזאת לאחר שבשנים האחרונות נרשמו באתר לא פחות מ-100 אלף כניסות, ונקראו בו עשרות אלפי פרקי תהילים. 

מנכ"ל ארגון גשר, אילן גאל דור, אמר: "אנו רואים השנה בפרויקט 'לכל לחלל יש פרק' חשיבות עצומה לאור התקופה הקשה שעובר עם ישראל במשבר הבריאותי עקב מגיפת הקורונה ולא פחות מכך עקב הקרע החברתי בין הציבור החרדי לשאר העם שיצרה המגיפה. המיזם קם מתוך רצון וצורך להראות לכלל עם ישראל כי המגזר החרדי הוא איננו אותו קומץ שמתהלכים בצפירת יום הזכרון או שמתעלמים מהנחיות משרד הבריאות – אלא ציבור גדול ורחב שכואב את כאבו של העם ורוצה לתרום את חלקו להנצחת ולעילוי נשמת חללי צה"ל. אנו מזמינים כל אחת ואחד, חרדים וחילונים כאחד, לעצור לדקה ולומר פרק תהילים, ובכך לפעול לזכרם ועילוי נשמתם של החללים, וגם למען אחדות עם ישראל".