יש משלוחים שמזמינים כשבא להתפנק, יש משלוחים שמזמינים כשפשוט רעבים ממש ויש משלוחים שמזמינים כשיש חבורה צוהלת שצריכה שיאכילו אותה. וכשהתאספנו חמישה חבר'ה עם בירות להקרנה של UFC, החלטתי, הבחורה בחבורה שלמרות שאני חובבת זירות אגרוף וקרבות,לא יהיה מצב שאצלי בשולחן יהיו נשנושים קיטשיים של פיצוחים ופיצה! ועל כן חיפשתי משלוח שיתאים גם במחיר וגם בטעם לחבורה רעבה חובבת מזון והפור נפל על טאטאמי האסייאתית, גם כי סושי זה אחלה אוכל לנשנש וגם כי יש מגוון של מנות אז כל אחד מוצא את עצמו.

באנים של טאטאמי (צילום: דניאל לילה)
באנים של טאטאמי (צילום: דניאל לילה)

יאללה שמח וטעים!
איך אני אוהבת משלוחים, והחלק הכי אהוב עלי זה לפתוח את השקיות ולשלוף מנות ועוד מנות! וכשזה משלוח לחמישה שמנמנים אנרגטיים- יש הרבה להוציא! אז יאללה בואו נאכל:
פתחנו טוגראשי קינוקו גריל (58 שקלים)- סלט (כן כן סלט) עם חסה, פטריות שמפניון, פטריות שיטאקי, עלי תרד, שעועית ירוקה, בצל סגול, עוף מוקפץ, ואטריות אורז מטוגנות בתיבול טוגראשי בוויניגרט מיסו שלמרות הסטראוטיפ הנשי, הוא חוסל ראשון!, התיבול היה מצויין , העוף היה בכמות נדיבה וכל המיקס נתן מנה ממש כיפית ורעננה, כמובן שמייד אחרי ביס הבריאות כולם שלחו ידיים לסושי שהיה צבעוני במיוחד, לטאטאמי יש סושי שהאורז שלו צבוע שזה קטע אינסטגרמי חביב לחלוטין (: לקחנו סושי סלק  (53 שקלים) רול אורז סגול עם  מיונז יוזו, טוגראשי ועירית קצוצה ממולא בסלמון ,קנפיו, בצל ירוק, טמאגו, ומיונז יוזו וסארה סרומון (61 שקלים) סלמון, קנפיו, אבוקדו, טמאגו, וספייסי מיונז בליווי עירית ושקדים במעטפת סלמון, ורול ממש מסקרן של קארה פונה (62 שקלים)  טרטר סלמון, ספייסי מיונז, אבוקדו, קנפיו, שבבי בטטה, עטוף באורז צהוב וסגול, בעיטור שקדים. כל הרולים היו טובים, הדגים הרגישו טריים והמשחק עם השקדים נתן קטע נחמד, פה ושם נפלנו על ביס של רול עבה מדי, כך שהייתה בעיה קלה של אחידות בעובי האורז ברולים. לאלו שחייבים פחמימות ובשר לקחנו נאשי צ'ו באן (58 שקלים) לחמניות מאודות מצויינות גדושות בקונפי שוק אווז, רוטב סאטה, אייסברג, כרוב לבן, בצל ירוק, ג'ינג'ר כבוש וטוגראשי- כשיודעים להכין ענני באנים כמו שצריך, קשה להרוס את זה עם המילוי . כדי להרגיש שאכלנו גם משהו חם בכל הסיפור הזה ובעיקר כי אני סאקרית של נודלס לכל צורותיו , הלכתי על נודלס טאטאמי (68 שקלים) אטריות אורז מוקפצות עם רצועות אווז, חזה אווז מעושן, בצל, שעועית ירוקה, פטריות שיטאקי, פטריות פורטובלו ובצל פריך. מנה מעולה, שפע של טעמי פטריות, שומניות מעושנת של אווז ורכות נגיסית של האטריות.

מה סה"כ
המשלוח מתוקתק, ארוז לעילא וצבעוני במיוחד, חייבת להודות שהיה גם מהיר יותר מהרגיל.  האוכל לא רווי תבלינים מוגזמים ומיני טריאקי וסוכר, הרולים עשויים היטב חוץ מכמה פאשלות עם האורז והקטע עם האורז הצבוע ממש נחמד.
סה"כ משלוח כיפי וטעים שעבד מעולה גם עם גברברים שציפו למנצ'סים ובירה.
סהכ לחמישה אנשים// 6 מנות // 360
להזמנות