החיים בכריך // אבי ביטון במשלוח כריך של אושר
השף אבי ביטון משיק פופ אפ כריך שיימשך כשבוע בלבד, מהיום- ראשון ועד חמישי, במסגרתו יימכור רק כריך אחד המוגדר כ"סנדוויץ' הכי טעים בעולם" -  כריך לחמניית חלה של ויזנ'יץ עם  קציצות בקר ברוטב ממש כמו של בית, עם מטבוחה, טחינה וחצילים סודיים,ל צד טרשי חמוצים ובקבוק רוזטה קר כהומאג' לסיר קציצות שאמא שלו הייתה דוחפת לו בתוך חתיכת חלה בימי שישי כדי שיפסיק להציק לה בבישולים ואנחנו אומרים- אחלה של אמא. מחיר: 54 שקלים. ניתן יהיה להשיג אותו בשלושת הסניפים של סוליקה.
https://wolt.com/he/isr/tel-aviv/restaurant/sulica-by-chef

כריך הקציצות של אבי ביטון (צילום: אריאל עפרון)
כריך הקציצות של אבי ביטון (צילום: אריאל עפרון)

מיטש טרי עד הבית
אם התגעגעתם לקבבים המושלמים של מטש הרומנייה, אז אתם יכולים להרגע כי הקבבים השמנמנים, הכבד המעולה ואפילו ממרח השום רוצח הקורונה, כל אלו ועוד עכשיו יכולים להגיע עד אליכם הבייתה להכנה עצמית במשלוח טעים במיוד שמיטש עצמה עושה לכל חלקי הארץ. מושקוביץ, מוכרת לא רק קבבים, אלא גם מנות נוספות ובהן, נקניקיית פטריציאן, סרמלה - כרוב ממולא בשר ואורז , סלטים, חמוצים ועוד, המארזים מגיעים עם הוראות הפעלה מדויקות לקבלת תוצאה מושלמת גם בבית ולא חייבים גריל. מה בתפריט: מארז מיטש- קבב רומני , 1.2 ק"ג 14 יח במארז: 120 שח /מארז פטריצ'אן - נקניקיה רומנית חריפה/ רגילה (פליאו- 100% בשר ושומן)  8 יח במארז 1.3 ק"ג - 150 שח / מארז מיטשבורגר - (פליאו- 100% בשר ושומן)   6 יח במארז - 230 גר ליח' לפני צליה - 150 ש"ח / סרמלה- כרוב ממולא בשר ואורז ברוטב עגבניות - 10 יח' במגש - 100 ש"ח / איקרה של הרומנים- גביע 250 גר - 36 שח / כבד קצוץ - גביע 250 גר - 36 שח / רגל קרושה - מנה בגביע 250 גר - 36 שח / כרוב כבוש רומני - גביע 500 גר - 18 שח. את המוצרים של מיטש, היא מביאה באופן אישי לכל נקודה בארץ, ויש גם נקודת איסוף – מיטש פוינט בתל אביב, בבר CD שבכיכר מסריק, בתיאום טלפוני 054-7503052 

הקבבים של מיטש (צילום: גיל אבירם)
הקבבים של מיטש (צילום: גיל אבירם)

קאב קם על הדרך
מסעדת הבת המצויינת של בית "בית תאילנדי", חוזרת לפעילות חלקית, בהתאם לחוקים כמובן, בה אתם יכולים לבוא לקחת כמה ביסים ואיזה קוקטייל ולנשנש בעמידה. המנות יימכרו בימי רביעי עד שישי החל מ-17:30. בין המנות : נתחי לברק או טופו צלוי בסירות חסה, כדורי כרעי עוף חריפים, חזיר איסאן, או חזיר צלוי, נתח קצבים דק על הגריל, שרימפס קריסטל בצילי ושום ועוד .
לינוקולן 11 תל אביב

קאב קאם  (צילום: יהונתן בן חיים)
קאב קאם (צילום: יהונתן בן חיים)

הבנות  עד הבית עם בראנץ' 
הבנות באות אליכם הביתה,עם הבראנץ המפורסם. הסגר השני שינה את כללי המשחק שוב והארוחות הפתוחות שינו צורה. מאחר ואוכל הוא כל עולמן והן לא באמת יכולות להפסיק לבשל, החליטו הבנות לפתוח את האפשרות להזמין מהן אוכל הביתה. הן התחילו עם תפריט לסופ"ש וכעת הן מציעות את הבראנץ' העשיר והמפנק שלהן – במשלוח עד הבית וגן כזה שתוכלו לפתוח בפארק. סלטים, דגים טריים, גבינות, ממרחים, מאפים, קינוחים, יין ועוד, כדי להתחיל (ולהמשיך) את היום הכי בטוב שאפשר. השליחות מתואמת ישירות מול הבנות טלפונית, יש להזמין עד 48 שעות מראש.מידע נוסף ותפריטי הבראנץ' וארוחות הסופ"ש: בדפי הפייסבוק והאינסטגרם של "הבנות אוהבות אוכל": 
facebook.com/habanot.ky | instagram.com/habanot_tlv

בראנץ של הבנות (צילום: באדיבות הלקוח)
בראנץ של הבנות (צילום: באדיבות הלקוח)

נדב ודניאל  MKR בפופ אפ משלוחים תאילנדי 
ההופעה בפריים טיים והפידבק המחבק מהקהל הם שדחפו את נדב ודניאל לצאת לדרך העיסקית החדשה בה ישלבו בין המטבח התאילנדי האותנטי, לבין החך הישראלי חובב התאילנדי . "עשינו המון ניסיונות, וערכנו את התפריט פעמים רבות. אבל היה ברור לנו שלא משנה מה קטגוריה שלמה תוקדש למטבח ההארד-קור התאילנדי, זה שהתאהבתי בו בילדותי. ה-DNA  של איסאן נשמר לאורך התפריט כולו"  מסביר נדב. חלק מהמנות:ביף ג'רקי תאילנדי – נתחי בקר שעוברים השרייה של יומיים במרינדה על בסיס שורש כוסברה, פלפל לבן, סוכר דקלים, שום ופיש סוס. בשלב הבא הבשר עובר ייבוש ולאחריו טיגון שיוצר שכבה מקורמלת סביבו וכל זה מוגש מגוון עשבי תיבול כמו בזיל תאילנדי, כוסברה ונענע לצד סטיקי רייס.  / סום טאם, סלט פאפאיה/ פאק בונג  - תרד מים תאילנדי שעובר הקפצה מהירה בשמן עם מחית של שום וצ'ילי תאילנדי/  כנפיים מטוגנות בנוסח איסאן - כנפיים מטוגנות בקמח טמפורה לצד רוטה נאם ג'ים ג'או וחמוצים תאילנדיים ועוד בתפריט: קטגוריה של תבשילי ווק בינהם יהיה פאד סי יו בשר מפורק, תבשילי קארי ומחלקת קינוחים עליה אמונה דניאל .
לתפריט המלא והזמנות:  https://www.nadavvedaniel.com/

דניאל ונדב - סיפור אהבה תאילנדי (צילום: איליה מלינקוב)
דניאל ונדב - סיפור אהבה תאילנדי (צילום: איליה מלינקוב)

ונסיים בקינוח //ויסקי שהולך עם קינוחים
מזקקת הוויסקי Glenmorangie  השיקה מהדורה מיוחדת של סינגל מאלט אשר נוצר בהשראת עוגת האננס שקיבל המזקק הראשי ד"ר ביל לומסדן מביתו ליום הולדתו. Glenmorangie - A Tale of a Cake הוא וויסקי סינגל מאלט, מתוק, מעודן המיושן בחביות של יין קינוח הונגרי ידוע בשם TOKAJI. זהו ויסקי שיתאים למי שויסקי חזק מריע אותו ובהחלט לחובבי המתוק מורכב ובטח לחובבי הקינוח כי כוסית קטנה ליד עוגה טובה יעשה לך את סוף הארוחה למושלמת.  לטובת המהדורה המיוחדת גייס לומסדן את השף-קונדיטור המפורסם דומינסק אנסל, אשר יחד יצרו סדרת קוקטיילים וקינוחים בשילוב הוויסקי הייחודי. לישראל יגיעו 660 בקבוקים בלבד! 
מחיר לבקבוק  כ-280 שקלים, להשיג בחנויות היין 

גלנמורנג'י A Tale of a Cake (צילום: מואט הנסי )
גלנמורנג'י A Tale of a Cake (צילום: מואט הנסי )