לא הייתה בכלל התלבטות אם לנסות את המשלוחים של שאראק למדור הזה. לא רק בגלל שאין כמעט משלוחי דגים צלויים וכריכי דגים אלא בגלל שזו היד של רוברט קלוגר המוכשר שכל כך התגעגענו לבישולים שלו.
קלוגר הוא אחד השפים היותר וותיקים, מוכשרים ואמוציונליים שיש בתעשייה הזו, ובעל רזומה מכובד מאד (מול ים, הרברט סמואל, סושיאל קלאב, הסרווסריה קפה אל נור). אחרי שבשנתיים האחרונות הוא היה השף הראשי של רשת אגאדיר הוא חוזר לפרונט במסעדת הדגים שאראק  שם הוא יצר תפריט משלוחים פשוט עם טעמים כיפיים המבוסס בעיקר על כריכים וכזה שראו שיש מחשבה מאחוריו מבחינת המשלוח. הכריכים מגיעים בלחמניית פרנה גדולה, דחוסה מצד אחד ואוורירית מצד שני, כזו שיודעת לספוג ולהכיל את כל הביפנוכו אבל לא מכבידה מידי. המבחר נע בין  כריך אקמק בליק טורקיה סטייל - פילה דג צרוב על הפלנצ'ה בתערובת תבלינים עם איולי מתובל, חסה ועגבניה – 88  שקלים, כריך פרנה עם שרימפס ברוטב עגבניות חריף - 88 שקלים וכריך פרנה עם קבב דג ים על הגחלים עם ציזיקי, בצל בסומאק ועשבים - 88 שקלים וכריך בלחמניית בריוש של דג פריך- 68 שקלים, לצד כל זה מוצעים מבחר של סלטים כמו ציזיקי, חומוס, טחינה ומטבוחה (29 שקלים), ואפילו לברק שלם צלוי, עטוף בנייר כסף  (98 שקלים). 

שאראק משלוחים (צילום: איתן וקסמן)
שאראק משלוחים (צילום: איתן וקסמן)

מה בתכל'ס

נתחיל מהמחיר- מעט יקר לכריך, תוסיפו לזה דמי משלוח זה יוצא כמעט 100 שקל לכריך, וזה מבאס אותנו קצת כי האוכל מושלם, פשוט מעולה, ואם יהיה ניתן להוזיל מעט את המחיר - התחושה בכיס תשתפר פלאים כי זו באמת ארוחה שהייתי מזמינה אחת לשבוע- עד כדי כך היא הייתה מעולה, מצד שני חשוב לציין שזה כריך מאד משביע, הפרנה בהחלט נותנת פה כובד למנה, מנת הדג שווה כל שקל!.

אנחנו לקחנו את הבאליק אקמק הפריך ששלח אותי בגעגועים לנמל של איסטנבול וכריך קציצות הדג המעולות מלאות עשבי התיבול, בשני המקרים, הפרנה עטפה את הכל בביס שנמס בפה, אני אישית אוהבת טעמים חזקים והייתה חסרה לי עוקצנות של פלפל חריף טרי ויותר עשבים אבל כביס, כמנה- שתי הפרנות היו לא רק משביעות ממש אלא מאוזנות ועשירות, הדג הצלוי היה לא פחות ממושלם, הבשר  הלבנבנן נתלש ממנו בקלות, נייר הכסף בעצם המשיך את תהליך הבישול וסיפק דג עסיסי עם מליחות מושלמת של ים, תפוחי האדמה לצד זה היו פריכים בצורה בלתי תאמן וחוסלו בשניות. בקושי הצלחנו להגיע לחומוס המצויין שהגיע מתובל די נקי ובלי מיני תוספות וקשקושים ולצזיקי המרענן שגם הוא, כמו כל דבר בארוחה הזו, נעשה עם המון מחשבה, אלו חיכו למחר ותאמינו לי שבזכותם עשינו ארוחת בוקר מושלמת  וטעמם היה מעולה לא פחות. 
תכלס ארוחה לשלושה- שניתן להנות ממנה ארבעה בקלות! עולה 332 שקלים לא כולל משלוח וזה ל-2 כריכים ממש גדולים, דג שלם, תפו"א, חומוס וצזיקי. ובעיקר לחווית טעמים משובחת שלא קל להעביר אותה במשלוח.

משלוחים דרך וולט החל מ-12:00ללא ראשון