"כן שף": ערכות להכנת מנות השף שאול בן אדרת עד הבית
בן אדרת משיק את "כן שף" בשיתוף COOKIT : ערכות להכנת פיצה ופוקצ'ה, ריזוטו כמהין או פסטה טרייה שיגיעו עד אליכם הביתה לחוויית בישול טעימה. הערכות החדשות כוללות את כל המצרכים הטריים והאיכותיים להכנת כל המנות והוראות הכנה, מידי השף עצמו, והן משונעות ברכבי קירור לשמירה על הטריות. כמו כן, ערכת הדליקטסים אותם בחר בן אדרת, תוך מחשבה על אירוח חגיגי עם המטעמים האהובים עליו, ואוזו, היא ערכה מוכנה. שף שאול בן אדרת: "חשבתי על דרך נוספת להביא לחובבי הקולינריה הביתה את האוכל שאני הכי אוהב, והפעם בצורת ערכות להכנה עצמית – כל מה שצריך זה מטבח, מחבתות , סירים וסכינים. אני בטוח שכל מי שיתנסה ייהנה לא רק מהתוצאה הטעימה שמחכה לו, אלא גם מהדרך".
מחיר: 150 ₪ לערכה, 40 ₪ דמי משלום
להזמנות: בפייסבוק: כן שף, באינסטגרם: canchef_il בטלפון 055-9448000 בשעות 11:00-20:00

אנימאר דלי
המעדנייה של מסעדת אנימאר, ממשיכה בתקופת הסגר בשירות משלוחים. אוכל טרי, ללא חומרים משמרים, והכל מתבשל במטבח של מסעדת אנימאר. מעדנים וירקות מהים התיכון, תבשילים, פסטות טריות  ומתוקים. הזמנות באתר אנימאר www.animardeli.com

שוק הנמל
שוק הנמל בנמל תל אביב ממשיך במשלוחים, מראשון לציון ועד כפר סבא. מעתה, ניתן יהיה להזמין את כל התוצרת הטרייה של השוק ישירות הביתה ולמצוא את מיטב חומרי הגלם של היצרנים והחקלאים הקטנים בטלפון אחד.  מגוון עצום של גבינות מיובאות ומקומיות של 'לה פרומג'רי', בשרים מעושנים, נקניקיות ונקניקים תוצרת בית של 'Pepe Nero', שניצלים מעוף טרי, בשר טחון, סטייקים מובחרים, עופות מהקצביה של 'איוו', לברק שלם מהים, פילה סלמון, נתחי טונה ופילה מוסר שהגיע הישר מהדייג מ- 'פישנזון', פסטות, קמחים, פיצוחים ורטבים שונים מ- 'האיכר הבריאות', קלמנטינות, אבוקדו, תפוחים ותפוזים ממשק האחים לוי שבכפר סירקין, אבטיחים, סלקים, גזרים טריים ותפוחי אדמה מסוגים שונים ממשק רבינוביץ' שבמושב צופית, שפע של ירוקים הידרופונים מ-׳ירוק בנמל׳ וגם מגוון עצום של פלפלים, עגבניות וחצילים מדוכן 'ארץ ערבה ונגב' שמאגד את החקלאות היחודית של יישובי הערבה. את כל אלו תוכלו ללוות במבחר גדול של יינות שנבחרו בקפידה, ובמחירים מיוחדים, של 'יין בשוק'
שוק הנמל, האנגר 12, נמל תל אביב. להזמנות, ל-077-5411393 שלוחה 3.
 

ממתקי אלמהדי
ממתקי אלמהדי של השף קונדיטור והבעלים - מהדי ארסלאן, משיקים מערך משלוחים בכדי להמתיק לנו את הסגר. ניתן יהיה להנות ממבחר בקלאוות וכנאפה  במילוי גבינת כבשים מלווים בגלידת שמנת טורקית מחלב עיזים / כנאפה אינסטנבול  עם פיסטוק, קשיו, שקדים, ואגוזי מלך
שעות המשלוחים : ימים ראשון – שבת החל מהשעה 9 בבוקר ועד חצותטלפון להזמנות : 054-5385210 www.almahdisweets.com

ממתקי אלמהדי (צילום: יונתן בן חיים)
ממתקי אלמהדי (צילום: יונתן בן חיים)

שרונה מרקט
שרונה מרקט  שוק האוכל המקורה  הגדול בישראל, ישאר פתוח בתקופת הסגר. העסקים במתחם יפעלו במתכונת של משלוחים. בנוסף חנויות הנחשבות ל"חיוניות" יישארו פתוחות לרכישה במקום כמו: מוצרי סופר, דגים וירקות. פרטים על עשרות החנויות במתחם באתר שרונה מרקט  https://www.saronamarket.co.il/.

יאקימונו 
יאקימונו רוטשילד והילטון הכשרה, יבצעו הזמנות בשירות המשלוחים שלהן. דגים טריים לחגים ולתקופת הסגר,  עם האיכות המצויינת של יאקימונו, ניתן להזמין בטלפון המסעדה בהתראה של 24 שעות.
ניתן להזמין גם דרך אתר יאקימונו, https://yakimono.co.il/rothschildtlv/, גם באמצעות טלפון המסעדה 03-517-5171, והן באמצעות שירות המשלוחים של wolt. 

מסעדת יאקימונו (צילום: מיטל סלומון)
מסעדת יאקימונו (צילום: מיטל סלומון)

פאפא ג'ונס
פאפא ג'ונס, רשת הפיצריות, תציע במהלך סגר תשרי, משלוחים ומבצעים אטרקטיביים כגון:
2 מגשי מרגריטה משפחתית ב-99 ש"ח, וכן הנחות על פיצות מיוחדות כגון: פפרוני ספיישל; המומלצת של פאפא; קריביאן פיצה פיקנטית עם פפרוני, אננס,בצל סגול ופפרוצ'יני; פיצה יוונית -חגיגה צבעונית של טעמים וריחות; פיצה טוסקנית עם 6 סוגי גבינות, פיצה טוליפ ועוד.
לרגל השקתו, יציע סניף ראשון לציון מבצע חם במיוחד עד סוף החודש- 2 פיצות משפחתיות ב-80 ש"ח בלבד !
לצד הפיצות מוצעות מנות צד טעימות כמו 14 אצבעות גבינה עם מוצרלה אמיתית ורוטב פיצה ב-21.90 ש"ח, כנפיים ברוטב סרירצ'ה, ברביקיו או צ'ילי מתוק ב-32.90 ש"ח, פפרוני רול: בצק טרי מגולגל אפוי עם פפרוני, רוטב ראנץ, ותערובת שתי גבינות ב-29.90 ₪ ועוד.
הזמנות *6699 או  דרך אתר פאפא ג'ונס www.papajohns.co.il

TYO – חוויה יפנית בבית שלכם ובהנחה משמעותית
שף יאמה סאן, אמן הסושי של TYO היפנית בנווה צדק, עורך לכם חגיגת סושי צבעונית וייחודית ומנות נוספות חדשות מותאמות למשלוחים בתקופת הסגר! בעלי tyo  החליטו להעניק הנחה משמעותית.  מערך המשלוחים יתוגבר ויורחב לאזורים:  כל תל אביב; רמת גן, גבעתיים, הרצליה, רמת השרון, פתח תקווה, ראשון לציון, בת ים ורעננה, הוד השרון וכפר סבא. לרגל חגי תשרי, יוענק קאפקייק מאצ׳ה דבש, עם קרם שוקולד לבן ותבלינים, רוטב סילאן תמרים ו- 20 אחוזי הנחה על המשלוחים , בהזמנה בטלפון או דרך אתר המסעדה בלבד- עד ה10/10 .
כל המחירים מפורטים באתר    039300333 .

TYO (צילום: אפיק גבאי)
TYO (צילום: אפיק גבאי)

סרפינה האיטלקית
מסעדת סרפינה תל אביב, האיטלקית של רמת אביב מציעה הטבה לסגר ולאורך חגי תשרי:  15% הנחה  על כל התפריט הקבוע של המסעדה בימים א-ה בשעות הפתיחה 13:00-24:00. בין המנות : פוקצ'ה סלסת עגבניות,שמן זית ובלסמי (24 ₪) ; ארטישוק צרוב עם שמן זית וריקוטה פרסקה ( 52 ₪) ; סלט פלזנלה עם מבחר עגבניות, בצל סגול, מוצרלה, זיתי קלמטה ( 62 ₪ ); ריזוטו פרימוורה עם מגוון ירוקים ופרמזן ( 64 ₪ ), מגוון פסטות -למשל ספגטי טרטופו, פפרדלה ראגו, פטוצ'יני פטריות (67 ₪ -112 ₪) ; מגוון פיצות-פפרוני- סלמי פיקנטה, פלפל חריף, רוטב עגבניות, מוצרלה ופרמזן; פונגי ארוסטו-מבחר פטריות צלויות ,מוצרלה ופרמז'ן; טרטופו ביאנקו- בשמל,ריקוטה, קרפצ'ו כמהין,מוצרלה פרמג'נו (67 ₪ - 98 ₪ ) עיקריות כמו שניצל סרפינה (79  ₪) ; חזה עוף עם ירקות ירוקים (78 ₪); טירמיסו קלאסי (38 ₪)
טלפון להזמנות 03-6579080 https://serafina-tlv.com/  


מסעדת 4sea
מסעדת 4sea (פור סי) בהרצליה פיתוח, מפעילה בימי סגר שירות משלוחים שיביא אליכם עד הבית את טעמי וניחוחות הים, השקיעה והבריזה בקונספט ייחודי המאפשר ליהנות משני סוגי מטבחים- תפריט סושי של לב יוסף ולצידו תפריט עדכני של אורי קאריק.
למשל: פוקצ'ת הבית/ סלט קיסר / סלט אנדיב עם פירות /  המבורגר /  פילה סלמון / סמוראי רול עטוף בילוטייל עם פרוסות לימון וטוגראשי / ספייסי טונה רול טרטר טונה בתיבול פיקנטי ועוד ועוד.
המשלוחים יפעלו בכל ימות השבוע. אזורי חלוקה- הרצליה, הרצליה פיתוח, כפר שמריהו, רשפון, שפיים, רמת השרון, רעננה, אזורי חן בתל אביב. בימים א-ה תינתן הטבה בהזמנה מעל 150 ₪- קינוח לבחירה
ניתן להזמין און ליין או בטלפון  097898181  https://bit.ly/2GD5aRv

בית תאילנדי-עד הבית ובהנחה מפנקת
מסעדת בית תאילנדי תאפשר לכם ליהנות מהמטבח התאילנדי האותנטי בישראל באמצעות שירות המשלוחים. בית תאילנדי תעניק 25% הנחה על כל התפריט הקבוע של המסעדה בשעות הצהריים ובשעות הערב החל מ-18:00 15% הנחה על תפריט הערב. דמי משלוח משתנים תלוי אזור . טלפון להזמנות : 03-5178568 החל מ- 12:00 עד 22:00.

בית תאילנדי (צילום: אתר החברה)
בית תאילנדי (צילום: אתר החברה)

'פישופ' שרונה תל אביב מציעה  מארזי דגים טריים להכנה עצמית
מארזי הדגים של פישופ נועדו לספק מענה ללקוחות  שמתגעגעים לדגים טריים. בנוסף למארזים ניתן למצוא באתר, מוצרים נלווים נוספים לארוחת דגים מושלמת! מארז חריימה - 4 יח׳ פילה בורי , רוטב חריימה , כוסברה קצוצה , ציר דגים . מחיר 99 ₪ / מארז סלמון ביין לבן חמאה ושום - חמאה הונגרית, לימון שום , ציר דגים , 2 פרוסות של 0.200 גר׳ סלמון נורבגי טרי. 79 ₪ / מארז לברק/דניס בטימין - 4 יח׳ פילה , טימין טרי קצוץ , פפריקה מתוקה , מלח פלפל , שמן זית109 / מארז פיש & צ’יפס - צ’יפס בלגי, טמפורה לדג , חתיכות דג מוכנות לטיגון במשקל 1.2 ק״ג  - 160₪
הזמנות באתר האינטרנט בימים א-ו – עד השעה 17:00 מקבלים את ההזמנה לאותו היום.  שישי הזמנות באתר עד השעה 13:00