אחרי עשור של פעילות מצליחה ברחבי הארץ והמנעות מהגעה אל עיר החטאים, רשת ההמבורגרים 'יומנגס – 'Humongous של האחים טל וגל בכר, מגיעה  לראשונה לתל אביב, עם מסעדת פופ אפ חדשה, Minimongous (מינימנגס), The Burger Freaks – המבורגרים איכותיים עם שיגעון גדלות. 

במינימגס התל אביבית יוצעו מגוון של קציצות בטעמים שונים לצד שימוש בחומרי גלם שיקפיצו את המנות כגון מייפל טהור, כמהין, כבד אווז, וכו' לצד מגוון רחב של גבינות כגון אולד אמסטרדם- גאודה מיושנת 24 חודשים, בושה צרפתיתי. פרובלנה איטלקית. בלו סטילטו- כחולה אנגלית ועוד.
כמו כן , לראשונה הסועדים יוכלו לבחור בין מגוון רחב של לחמניות בטעמים וטופינג מטורפים, ביניהן לחמניית עגבניות מיובשות עם בצק בזיליקום, לחמניית תירס עם פולנטה מעל, לחמניית חמאת בוטנים עם בוטנים מסוכרים מעל ולחמניית פרצל עם גאודה וצ'ילי. הלחמניות מוסיפות טוויסט נוסף למנה העמוסה ובהמשך יתווספו עוד לחמניות.

יומנגוס פופ אפ (צילום: גיל אבירם)
יומנגוס פופ אפ (צילום: גיל אבירם)

המוגזם נשאר וזה מה שחשוב
ועדיין כל הרעיון ביומנגוס הוא המוגזמות. גם פה תקבלו הררי תוספות ושילובים מוזרים ומסקרנים בכל המבורגר.
התפריט יכלול מנות  כמו ההמבורגר צרפתי מבשר בקר עם צ׳אנקים של כבד אווז, שמן פטריות כמהין שחורות, חרדל דיז׳ון ונגיעת ריבת בצל, ההמבורגר הפיני שמגיע עם חזה אווז, מולרד, קשיו ומזרק מייפל טהור נעוץ ״לשימוש אישי״, המבורגר פילדלפיה עם חזה אווז מעושן, שמאלץ, פרובלונה ואגוזי מלך ומעל גבינת שמנת עם בצל ירוק וזעפרן וטופינג של ריבת בייקון, המבורגר אוסטרי מבשר לבן ושבבי בייקון, המבורגר ארדנטינאי חריף עם אסאדו, הכל בגדול ונשפך ועמוס כיאה ליומנגוס.
לצד ההמבורגרים ניתן יהיה לקבל נקניקיות בקר או חזיר וערימת לוהטת של כנפיים ברוטב מצויין של צ'ילי ובוטנים וכמובן טופינגס מושחתים עם שפע של גבינות,בייקון, אנטריקוט ועוד.
אז משעמם לא הולך להיות פה.

יומנגוס פופ אפ (צילום: גיל אבירם)
יומנגוס פופ אפ (צילום: גיל אבירם)

גל בכר, מנכ״ל ובעלים של רשת ההמבורגרים ״יומנגס״: "אחרי שהרמנו חמישה סניפים בעשר שנים, הגיע הזמן שגם במדינת תל אביב תהיה נציגות להמבורגרים הלא שגרתיים שלנו. החלטנו ללכת על זה כדי להמשיך ולהפיץ את החוויה את החוויה הייחודית שאנחנו מציעים. יצרנו קהילה של חברים ומעריצים נאמנים לדרך שלנו ומאמינים שנצליח להפתיע גם את הקהל התל אביבי הקשוח שכבר ראה וטעם הכל". 

Minimongous מינימנגס, אחד העם 15, תל אביב  /    / https://humongous.co.il/
הזמנות ומשלוחים עושים דרך אתר האינטרנט או האפליקציה בקלות ובמהירות, ונהנים מ10% הנחה.