השף אוראל קמחי הבעלים והשף של "פופינה" מזה 7 שנים, משיק במלון "קרלטון תל-אביב", פופ אפ מרענן לחודש ימים בשם -  Popina View. המסעדה תתמקם איפה שמסעדת בלו סקי של אדוני הייתה ותהנה מהנוף ההורס שהמלון יספק.

התפריט יכלול מנות דגל של מסעדת "פופינה" לצד מנות עונתיות ומנות חדשות: טרטר ירקות שורש - בלסמי מיושן, ערמונים, אספרגוס, חמאת קשיו וקרם גזר-חרדל (74 ₪), טרטר ג'ין & טוניק -  קוביות דג ים, מלפפון, עירית, שאלוט, טוביקו וואסבי, ג'לי ג'ין טוניק (78 ₪), טונה אדומה - ויניגרט תפוח ירוק וקארי, סלסת תפוח כבוש-סלרי-ג'ינג'ר-פלפל ירוק חריף, קינואה פריכה (84 ₪), טרטר בקר - פטריות צלוית, אספרגוס, דמי גלאס כמהין (84 ₪), לחמניה מאודה - פילה לברק בטמפורה עדינה, איולי יוזו-וואסבי, חסה פריכה ובצל סגול מוחמץ (84 ₪) ועוד מנות רבות נוספות.

סשימי של פופינה (צילום: חיים יוסף)
סשימי של פופינה (צילום: חיים יוסף)

השף אוראל קמחי : "אני מתרגש מהפופ אפ החדש. חלק גדול מהמשפחה שלי שומרי כשרות ולכן תמיד רציתי לבשל את האוכל שלי גם בורסיה כשרה. זה התאפשר לי עד כה רק באירועים ועכשיו אוכל לעשות זאת גם לקהל הרחב. החיבור עם מלון קרלטון שמשלב בתוכו את המקצועיות והדיוק  יחד עם הלוקיישן המדהים על הגג של המלון רק מוסיף למדד ההתרגשות הגבוה  כך שההרגשה היא של חגיגה שבדרך".

לצד תפריט האוכל יוגש תפריט קוקטיילים עדכני- קוקטיילים קלאסיים לצד קוקטיילי חתימה של פופינה כמו למשל קוקטייל Melon Grass  - וודקה בלוגה, מחית מלונים, מלפפון וסירופ עשב לימון, קוקטיילTropical Summer   - וודקה בלוקה אגס, סן-ז'רמן, לימון, מחית ליצ'י, נענע, קאסיס וקוקטיילים נוספים שישלימו את האווירה במסעדת הפופ אפ החדשה והלוהטת.

יוסי נביא, מנכל מלון קרלטון ת"א: "מלון קרלטון תל אביב נבחר 3 פעמים למלון העסקים המוביל בישראל ב 5 שנים האחרונות. המלון שם דגש רב על שירות יוצא דופן וחוויית אירוח מיטבית. אנו שוקדים תמיד על גיוון במתן שירותי המלון ושמחים לבשר על שיתוף פעולה עם השף אוראל קמחי ממסעדת פופינה. אוראל קמחי הנו אחד השפים היצירתיים והמובילים בישראל ואני בטוח שהשילוב בין המלון ומסעדת פופינה החדשנית יהיה מלהיב וימשוך קהל רב של אוהבי קולינריה".

Popina View, מלון קרלטון תל אביב.  כשרות רבנות. רח' אליעזר פרי 10, תל אביב. להזמנת מקום: 03-5201830.
שעות פתיחה: א-ה החל מהשעה 17:00 - אחרון האורחים.