לראשונה טעם IL_- שבוע האוכל הדיגיטלי הראשון של ישראל

על רקע משבר הקורונה והקשיים בהם נמצאות אלפי מסעדות ברחבי הארץ, חוברים יחד גופי המדיה עם השפים המובילים בישראל, לשיתוף פעולה ראשון מסוגו במטרה לתמוך בענף המסעדנות המקומי: אתר זאפ רסט וקבוצת קשת משיקות, לראשונה בישראל, את המיזם האינטרנטי טעם IL, שבוע האוכל הדיגיטלי הראשון של ישראל. הפרויקט נבנה בשיתוף פעולה מיוחד עם השף חיים כהן, שמוביל את הקמפיין יחד עם נבחרת השפים מהמובילים בישראל: גיא גמזו, דיויד פרנקל ותומר אגאי.
שבוע האוכל יתקיים בין התאריכים ה-28 ביוני עד ה-4 ביולי. ה
גולשים יוכלו להזמין מבין אלפי מנות של מאות מסעדות ברחבי הארץ במחירים אטרקטיביים וקבועים של 39 ₪, 49 ₪ ו-59 ₪ 

במסגרת המיזם, הוקם מתחם תוכן ייעודי באתר "זאפ רסט", שייתן במה למאות מסעדות, מצפון ועד דרום, בהן מסעדות ביתיות, רשתות מזון, מסעדות שף וקונדיטוריות, ויאפשר למיליוני גולשים להזמין מבין אלפי מנות ייחודיות במחירים אטרקטיביים שיינתנו רק לגולשי האתר.כלל המסעדות והמנות יוצגו במתחם ייחודי שיקודם באתר "זאפ רסט" ואתר "Mako", וכן בקמפיין פרסומי שיאפשר למיליוני גולשים להיחשף לאלפי מנות ומאות מסעדות ברחבי הארץ, במחירים קבועים וייעודיים, וכן ייתן במה למסעדות השונות, מהמוכרת ועד המוכרת פחות, ויסייע להן לצלוח את תקופת המשבר. 

בין המסעדות ניתן למצוא את : דיקסי, בלאק, קיטו קאטו, בית תאילנדי, קאב קם,  פסטה מיה, מינה טומיי, התרנגול הכחול, ג'אפניקה, פריים, סוהו, סופר פיצה ועוד

איך זה עובד? 
התפריטים של המסעדות יהיו בנויים מקטגוריות קבועות של מנות עיקריות, קינוחים ושתייה. לכלל המסעדות תינתן אפשרות להעלות למתחם התוכן עד 15 פריטים: ארבע מנות עיקריות ייחודיות שנוצרו במיוחד לפרויקט, במחירים קבועים של 39 שקלים, 49 שקלים ו-59 שקלים, כאשר לפחות שתיים הן במחיר הזול, ועד שני קינוחים ב-24 שקלים. קטגוריית השתייה מתחלקת לשתייה קלה במחיר של 9 שקלים ובירה במחיר של 16 שקלים. 
מינימום הזמנה של 75 שקלים ועלויות המשלוחים ינועו בין 10-25 שקלים, ובהתאם למיקום בתום ההזמנה. התשלום יתבצע באמצעות כרטיס אשראי.
|https://www.mishlohim.co.il/taam-il/countdown/