תמיד חושבים שזוג לא יכול לעבוד ביחד, אבל אנדראה ורייצ'ל מגי מוכיחים שזה לא נכון. שניהם החליטו לקחת את היחסים צעד אחד קדימה, ופתחו מסעדות באנגליה, ארצות הברית, ועכשיו הגיעו גם לישראל. כשאת כל זה מלווה האהבה הגדולה למזון האיטלקי על כל גווניו. פרופ' רפי קרסו יצא לבקר במסעדה החדשה שלהם באזור התעשייה בהרצליה, ברחוב מדינת היהודים 89, והתענג על המנות שהזוג האיטלקי הביא למטבח הישראלי.

"הם פתחו מסעדה ענקית ומושקעת, כשבמרכזה יש תנור טאבון גדול. החלל עצמו נראה כמו לופט תעשייתי ענק, גבוה. שולחנות עץ חומים וחשופים, כיסאות מתכת דמויות עץ. מסעדה איטלקית אותנטית, טובה, אני צופה לה פוטנציאל אדיר, מחירים בינוניים פלוס", סיפר קרסו, וגילה כי ניתן גם לראות את המטבח, דרך ויטרינה. "הבעלים הם איטלקיים, והאוכל הוא איטלקי, אין חוכמות. אפילו ראיתי את השף אנדראה מגי שיושב במטבח ומכין את המנות". לדבריו, שם המסעדה בנוי משם הרחוב והמספר של המסעדה הראשונה שלהם שהוקמה בפזארו..  

"המנה הראשונה נקראה 'ויטלו טונאנטו' שבנויה מפרוסות אדמדמות של בשר עגל, חתוך דק, עליהם רוטב שעשוי משמנת ומטונה, זו מנת איטלקית מאוד אופיינית, נמסה בפה. הבשר היה רך, טעים, באיכות טובה, עם כמות יפה, שווה לאכול, שווה לטעום, תענוג של מנה", סיפר קרסו, והתייחס גם למנת הקרצ'ופי וזוקיני בטמפורה, "מנה נהדרת, מתפצחת בפה", וכמובן איך אפשר בלי הפוקצ'ה האיטלקית הידועה, "הגיעה תפוחה, עם רוזמרין ושמן זית, ולידה היו מטבלים, עם מלח גס. הזמנו גם ברוסקטת עגבניות, אבל חבל לקחת אותה, היא לא הייתה משהו מיוחד".

בהמשך הסביר קרסו על המנות העיקריות: "אני לקחתי לזניה, הגיעה מנה גדולה ומבולגנת, כמו שעושים בחלק מהמקומות באיטליה. היא הייתה נהדרת, גדולה מאוזנת, עם רוטב בשמל שהיה בכמות יפה, כמו שצריך להיות בלזניה, ו-2 סוגי פסטה, כל חבריי לשולחן לקחו. היא נמסה בפה, מנה נהדרת", אמר, וגם סיפר על מנת הרביולי והריקוטה ברוטב עגבניות שחברתו לקחה, "היה תמהיל נכון בין המלית לבצק הדק שעטף אותה, עם רוטב העגבניות העדין".  

לסיום, הביע קרסו את דעתו על השירות שהיה במסעדה: "השירות היה בעייתי, לא בגלל שהוא לא היה נחמד, אדיב ומקצועי, אלא בגלל שהם לא ממש השתלטו על כל הקהל שהפתיע אותם בהגיעו. אז אם אתם באים למסעדה, וכדאי לבוא אליה, תתאזרו בסבלנות". עם זאת הדגיש קרסו כי "צריך להגיד שזו מסעדה חדשה, של 3 חודשים".