כמה חודשים שאני גרה בדירה חדשה, אליה החלטתי שלא לקחת איתי את מכונה הקפה הקודמת שלי. חשבתי שאסתדר בלי, כי אני אוהבת את הקפה שלי פשוט. אבל במשך חמישה חודשים, אני מבטיחה לכם, ספרתי את הימים שאשנה את החלטתי ואחליט שהגיע הזמן לרכוש מכונה חדשה. כי אין כמו הרגע הזה שאני פותחת את הבוקר עם קפה איכותי, וכמובן, כמו שאני לפחות חייבת ואוהבת- חלב מוקצף. 

ובדיוק ברגע הזה, חברת Nespresso, שללא ספק הובילה לשינוי בתרבות צריכת הקפה בישראל, ממשיכה לחדש עם חווית קפה פרמיום לצריכה ביתית, ומשיקה כעת שתי מכונות חדשות ממשפחת Vertuo, עם פתרון חלב מובנה, המותאמות לאוהבי הקפה עם חלב!

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Shoval Azur‎‏ (@‏‎shovalazur‎‏)‎‏

המכונות החדשות VERTUO LATTISSIMA ו - VERTUO CREATISTA מציעות מגוון משקאות קפה עם חלב במרקם קטיפתי ושכבת קרמה ייחודית ודיוק מושלם בין הקפה לחלב. המכונות מציעות משקאות קפה עבור חמישה גדלים של כוסות קפה עם חלב: מריסטרטו עד למאג, כך שכל אחד ואחת יוכלו לבחור את האופן המועדף עליהם. 

לטכנולוגיית המיצוי המהפכנית של מכונות Vertuo היוצרת את שכבת הקרמה בכוס הקפה, נוספה בשתי המכונות החדשות פונקציית Expert brewing, המבצעת חליטה למתכוני קפה עם חלב ומאפשרת הכנת קפה פרימיום בקלות, והנאה מחוויית הקפה בכל פעם מחדש. 
המכונות משתמשות במיצוי כמות מדויקת של קפה, מים ואנרגיה הדרושים להכנת הקפה. 

מכונה חדשה נספרסו (צילום: יחצ)
מכונה חדשה נספרסו (צילום: יחצ)

מכונות ה-VERTUO החדשות מיוצרות מחומרים ממוחזרים: LATTISSIMA  מ- 30% פלסטיק ממוחזר ו-  CREATISTAמ- 11% פלסטיק ממוחזר והן ללא ספק פריט שמשדרג את המטבח.

מכונות MILK VERTUO החדשות:

VERTUO LATTISSIMA
מכונת קפה חדשנית עם פתרון חלב מובנה, עמה ניתן להכין מגוון משקאות קפה עם חלב בלחיצת כפתור: קפוצ'ינו, לאטה מקיאטו וקפה עם הוספת קצף חלב, בחמישה גדלים שונים: ריסטרטו (25 מ"ל), אספרסו (40 מ"ל), לונגו (150 מ"ל), גראן לונגו (150 מ"ל) ומאג (230 מ"ל). המכונה המעוצבת מוצעת בצבעים שחור ולבן ומציעה חווית קפה מפנקת, עם למעלה מ-30 תערובות קפה קבועות ומהדורות מוגבלות של סוגי קפה שונים: קפה עוצמתי, קפה עדין ומתקתק, קפה בטעמים ועוד. 

מחיר מומלץ: 1,790 שקלים. 

מכונת  VERTUO LATTISSIMA (צילום: יחצ)
מכונת VERTUO LATTISSIMA (צילום: יחצ)

VERTUO CREATISTA
מכונת קפה עם פתרון חלב מובנה הכולל צינורית קיטור מקצועית להקצפת החלב. המכונה מאפשרת להקציף את החלב בהתאמה אישית: בשלוש רמות של טמפרטורה ובשלוש רמות של מרקם לקבלת משקה קפה עם חלב חלק, מפנק ואיכותי. ליצירתיים, ניתן לשדרג את חווית הקפה וליצור גם לאטה ארט מושלם כך שכוס הקפה שלכם ליצירת אמנות של טעם ומרקם. המכונה מציעה חמישה גדלים שונים של קפה בלחיצת כפתור: ריסטרטו (25 מ"ל אספרסו (40 מ"ל), לונגו (150 מ"ל), גראן לונגו (150 מ"ל) ומאג (230 מ"ל).

מחיר מומלץ: 2,890 שקלים. 

מכונת VERTUO CREATISTA (צילום: יחצ)
מכונת VERTUO CREATISTA (צילום: יחצ)

את המכונות החדשות  תוכלו לרגוש לרכישה באתר Nespresso או בטלפון 2500*, בבוטיקים של Nespresso ברחבי הארץ ומכונת לטיסימה זמינה גם ברשתות החשמל המובחרות.