ח"כ גדעון סער התייחס היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו למשבר הכלכלי שנובע בעקבות התפשטות נגיף הקורונה: "בימים בהם עיקר נטל המשבר הוא על המגזר הפרטי חשוב שביסוד התוכניות להקמת הממשלה ינקטו הצעדים הבאים: 'ממשלה רזה'. אומנם היו בתולדות ישראל ממשלות גדולות, אבל לא נכון להקים את הממשלה המנופחת ביותר בעת המשבר הכלכלי הקשה ביותר".

סער הוסיף עוד שלושה צעדים ביניהם קיצוץ משמעותי בשכר לתקופה שתוגדר לבעלי משכורות גבוהות במגזר הציבורי ובכלל זה שרים, חברי-כנסת, שופטים, מנכ״לים ועוד. לדבריו: "הקיצוץ צריך להיות דיפרנציאלי לפי רמת השכר". צעד נוסף שציין ח"כ סער הוא הפחתת פנסיות תקציביות גבוהות לפי אותו עקרון (דיפרנציאליות), והצעד האחרון לדבריו הוא התייעלות במגזר הציבורי.

עוד אמר ח"כ סער כי על יו"ר הכנסת בני גנץ לפתור בעיית גודל הממשלה, בה מסתמן מינויים של 30 שרים לאחר חבירת מפלגתו. "‏מי שיכול וצריך לפתור את הבעיה הוא בני גנץ. ‎15 תפקידי שר ל-58 של גוש הימין זה מפתח סביר ואפילו צנוע. 15 תפקידי שר לסיעה של 15 (או 2 שרים לשני אנשים) זה מפתח מופרך לחלוטין. הפריטטיות אינה מצדיקה מספר שרים שווה, כי אפשר להגיע להסדרים שונים בתקנון עבודת הממשלה".

עוד אמר ח"כ סער: "".

חבר הכנסת גדעון סער כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מי שיכול וצריך לפתור את בעית ״גודל הממשלה״ הוא בני גנץ. 15 תפקידי שר