מנחה הטלוויזיה אייל ברקוביץ' התייחס היום (ראשון) לביקורת שהוטחה עליו ברשת, בעקבות ראיון שערך עם חבר הכנסת איימן עודה מהרשימה המשותפת. עודה התראיין בתוכנית "אופירה וברקו" בקשת 12, שמגיש ברקוביץ עם אופירה אסייג, ובמהלך התוכנית הוא לא נשאל על סירובו לגנות טרור, ופגיעה בחיילים.

"חברים יקרים בשישי האחרון ביקר אצלי איימן עודה. מודה ולצערי הרב בתחקיר שעשו לי לפני התוכנית הטעו אותי ואמרו לי שהוא לא תומך טרור, לצערי אכלתי את זה ונפלתי. איימן עודה הוא אכן צבוע תומך טרור ואכן זה פעם ראשונה שאני מרגיש שנפלתי בראיון", כתב באינסטגרם.

הסטורי של אייל ברקוביץ (צילום: צילום מסך)
הסטורי של אייל ברקוביץ (צילום: צילום מסך)

כאמור, במהלך הראיון ברקוביץ אמר לעודה - ''אתה חברתי, אתה רוצה לעזור, אתה בעד דמוקרטיה ומדבר לעניין''. כמו הן, הוא שאל אותו מדוע יש ברשימה המשותפת חברי כנסת תומכי טרור, אולם לא התייחס לעמדתו בנושא. 

המגיש חטף ביקורת ברחבי הרשת מגורמים שונים, בהם הצל שהתייחס לראיון בפרסום בדף הפייסבוק שלו ותקף קשות את המגיש. הוא צירף כמה ציטוטי עבר של עודה, שעוררו סערות רבות. לאחר הפרסום של ברקוביץ', הצל כתב: "לאחר הפוסט שלי והלחץ שלכם אייל ברקוביץ הבין את הטעות שלו והתנצל. אייל פעם הבאה שאתה לא בטוח מי גייס חמישי ומי לגיטימי תשאל אותי לא את אופירה אשמח לתת לך את כל המידע".