לאחר שידורו של הסרט הדוקומנטרי על דודו טופז שהסעיר את המדינה, אמש שודר פרק חדש של "חשיפה" עם חיים אתגר בערוץ "קשת 12". בפרק הובא לראשונה אי פעם, ראיון עם אחת הילדות שגדלה בתוך הכת של גואל רצון. ג'סיקה בן עמי, בתו של רצון, התראיינה וסיפרה על החיים בכת מהזווית של הילדים שגדלו שם ואף יצאה למסע כדי להבין מה קרה בכת בה נולדה וחיה עד גיל 10. 

נראה כי אמש האסקפיזם הקליל וההפקה היקרה של "האח הגדול" הצליחו להביס את הסיפור הדוקומנטרי והמרגש של בתו של גואל רצון, וניצחו בקרב על הרייטינג.

ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש התוכנית "האח הגדול" של הזכיינית "רשת 13" עם 14.9 אחוזי רייטינג, מול "חשיפה" עם חיים אתגר של "קשת 12" שגרפה 13.8 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "בואו לאכול איתי" שקיבלה 2.8 אחוזים.

ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 19.7 אחוזים ב"קשת 12" ו-9.7 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.3 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 10.3 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 13.6 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את  "לפני החדשות" שקיבלה 4.7 אחוזים ואת "שווה כסף" עם שרון גל שקיבלה 5.7 אחוזים.