בשורות עצובות לקראת סוף השבוע. חודש לאחר שקראתם ב-TMI כי הדוגמנית שביט ויזל נכנסה להריון מבן זוגה המוזיקאי אוהד בן נון, היא מודיעה כעת כי השניים החליטו להפסיק את ההריון בעצת רופאיהם. ויזל שיתפה את עוקביה בהחלטה וכתבה: "לפני הכל... אני בסדר גמור, עם הפנים קדימה, חזקה ואופטימית. מסגרת ההיריון, לפני שבוע קיבלנו את התוצאות של הצ׳יפ הגנטי ומי השפיר, אחרי התייעצות עם רופאים החלטנו להפסיק את ההריון".

"את בדיקת מי השפיר עשינו מבחירה למרות שהכל היה תקין, בשביל למנוע מצב שיהפוך את החיים שלנו ושל הילדה שלנו לקשים, עדיף כמה חודשים לא נעימים מאשר חיים שלמים. זאת החלטה קשה וכואבת בשלב כזה מתקדם של ההריון אך מלאה בהבנה והכלה שזאת כנראה הדרך שלנו", הוסיפה ויזל.

View this post on Instagram

A post shared by שביט ויזל Shavit Wiesel (@shavitwiesel) on

"אני מודה על זה שעשינו את הבדיקה, על כל רגע שחוויתי עם התינוקת המתוקה שהייתה לי בבטן ועל כל התהליך הזה, ובעיקר אני מודה על בעלי, המשפחה והחברים שעוטפים אותי ודואגים לי אני בריאה ושלמה וחזקה ומוכנה להתחיל מהתחלה". כזכור, הדוגמנית שיתפה לפני כשנה שנאלצה לעבור תהליך של הפסקת הריון, אותו שמרה בסוד. כשנה לאחר המקרה בחרה לחשוף את הסיפור על מנת לתת כוח לנשים נוספות שעברו את התהליך. ב-TMI שולחים לה חיזוקים!

View this post on Instagram

This is us

A post shared by שביט ויזל Shavit Wiesel (@shavitwiesel) on