הזמרת המצליחה דמי לובאטו עוברת תקופה לא פשוטה לאחר שנפרדה לאחרונה מהארוס שלה, השחקן מקס אהריך- שגילה על הפרידה דרך הרשתות החברתיות. הזוגיות התפרקה ואהריך נותר שבור לב ואף תועד בוכה בחוף הים בו הציע לדמי נישואים. מאידך, מקורבים לובאטו סיפרו כי הם מודאגים ממצבה ועכשיו לגמרי אפשר להבין למה.

לובאטו, על פי הפוסט האחרון שלה באינסטגרם אותו פרסמה אתמול, החלה להתעניין לאחרונה בעולם החיצון. בימים האחרונים היא מבלה במדבר עם חברים וד"ר שחוקר את העולם שמחוץ לכדור הארץ ולדבריה חווה חוויה "לא מהעולם הזה". לצד סרטונים שהעלתה של דברים מתעופפים  בשמיים, שלטענתה הם חוצנים, לובטו חושפת כי התחביב החדש שלה והניסיון ליצור קשר עם החלל החיצון עוזר לה למצוא שלווה בחיים.

View this post on Instagram

A post shared by Demi Lovato (@ddlovato) on

וזה לא הכל, כוכבת הפופ עודדה את העוקבים שלה לעורר מודעות על הנושא השנוי במחלוקת הזה. "אם אחוז אחד מהאוכלוסיה היה עושה מדיטציה ויוצר קשר, היינו יכולים לשכנע את הממשלה להכיר באמת בחיים החוצנים מסביבנו ולשנות את ההרגלים ההרסניים שלנו כנגד כדור הארץ".

עוד הוסיפה "הסרטונים שהעלתי הם הוכחה קטנה מטיול במדבר לאחר שכיבה תחת הכוכבים, אי אפשר להתעלם מהנושא הזה וחייבים להפיץ את זה לכל העולם!". לסיום סיומת הפצירה בעוקבים שלה "צרו קשר עם יצורים מחוץ לכדור הארץ"! נו, השתכנעתם?

View this post on Instagram

A post shared by Demi Lovato (@ddlovato) on