(גיליון 2,083, 3.8.1977)
יהורם גאון, הזמר הלאומי הנצחי, היה בצעירותו החלום הרטוב של נערות ישראל. לליאורה יש שכנה בחיפה, שעד היום, אף שהיא סבתא לשישה נכדים, מחזיקה בתואר "ההיא שיצאה מספר פעמים עם יהורם גאון". ב־1977, כשההערצה אליו הייתה בשיאה ומיד אחרי צאת הסרט "מבצע יהונתן" שבו שיחק בתפקיד הראשי כיוני נתניהו, נישא גאון לאורנה גולדפרב. כמעט 20 שנים הפרידו בין בני הזוג - הוא רווק מושבע ונחשק, כוכב, והיא תלמידת תיכון, עוד לא בת 17, שאותה הכיר כמה חודשים קודם לכן. בתחילה הם לא קיבלו היתר להינשא מפאת גילה הצעיר של אורנה, אולם מיד כשהדבר נהיה אפשרי באו בברית הנישואים. מי שחיתן את בני הזוג היה המרן, הרב עובדיה יוסף. הוריה של אורנה, שעמדו לצדה בחופה, היו בני גילו של גאון עצמו.


ב־1986, כשהם כבר חובקים שני ילדים, התגלו בקיעים באידיליה המשפחתית, ואחרי תשע שנות נישואים החליטו יהורם ואורנה להתגרש. בראיון ב"העולם הזה", שכותרתו הייתה "להתגרש זה למות", סיפר גאון מתי ואיך בדיוק התעוררו חשדותיו ומה הייתה הסיבה לפירוק החבילה. בהמשך סיפרה אורנה על ניסיון ההתאבדות שלה באמצעות כדורי שינה כיוון שחששה שבעקבות הפרשה יילקחו ממנה הילדים. למרות הכל השכילו השניים לשמור על יחסים טובים בהמשך.

יהורם גאון (צילום: ארכיון ''העולם הזה'')
יהורם גאון (צילום: ארכיון ''העולם הזה'')


מי יציל את מונה?
(גיליון 2,052, 29.12.1976)
השחקנית מונה זילברשטיין הייתה נערת זוהר יפהפייה, שסחררה את ראשיהם של גברי הבוהמה דאז. היא ניהלה רומנים רבים, אחד המפורסמים שבהם היה עם הזמר והגיטריסט, יצחק קלפטר ("צ'רצ'יל"), שבאותו הזמן יצא עם חברתה הטובה, השדרנית עיינה איילון, שאותה לבסוף נטש לטובת זילברשטיין. בשלב מסוים התחברה זילברשטיין לחבורת "לול" המיתולוגית, עם אריק איינשטיין, שלום חנוך, אורי זוהר ואחרים. היא גם השתתפה באחד מסרטי החבורה, "מציצים" (משם זכורה בעיקר הסצינה הדוחה של אורי זוהר עם "יבוא לך, דינה, יבוא לך"). 
לימים התמכרה להרואין ונעצרה פעמים אחדות על ידי שוטרי היחידה המרכזית בתל אביב. בסופו של דבר היא נישאה לרמי שי, שעבד כפועל במה באחת ההצגות שבהן השתתפה. שי ניסה לגמול את זילברשטיין מהסמים, אולם הדבר לא עלה בידו. הכתבה מסתיימת במילים "מי יציל את מונה?". הסוף הטרגי ידוע - זילברשטיין נמצאה מתה בביתה ממנת יתר.

מונה זילברשטיין (צילום: ארכיון ''העולם הזה'')
מונה זילברשטיין (צילום: ארכיון ''העולם הזה'')