>הילד של רובנו, גלעד שליט, וחברתו ניצן שבת עברו לגור בהוד השרון. שליט רכש דירה חדשה בקומה השישית של בניין אלגנטי. לא רחוק ממנו שכר הזמר נתן גושן דירת מגורים.

גלעד שליט, ניצן שבת (צילום: אינסטגרם)
גלעד שליט, ניצן שבת (צילום: אינסטגרם)

>השף רן שמואלי, שמשלוחי האוכל היוקרתי שלו לא הגיעו בערב ראש השנה לחלק מהמזמינים הרעבים בתל אביב והסביבה, מבטיח לפצות אותם בחג הסוכות.
שמואלי, תן לנו טעימה מהפיצוי. סלחו לך?
״אנחנו בשלבים אחרונים של שיחות טלפון לכל הלקוחות. רוב רובם מרוצים ויאכלו אוכל מופלא שלנו בערב החג. המעט שלא קיבלו את האוכל - כמובן שיזוכו ויפוצו בארוחת חג במהלך סוכות. אנחנו עד אז מתארגנים מחדש ולומדים מטעויות. מוכרח לומר שלמעט מספר מאוד קטן של בודדים, כולם מבינים, מעריכים ומודים לנו. טעויות קורות. לקחנו אחריות".

רן שמואלי (צילום: אנטולי)
רן שמואלי (צילום: אנטולי)

>זוג זמרים ומלחינים, לא הכי ידועים בתעשייה, טוענים בבקשה למניעת הטרדה מאיימת שהוגשה לבית המשפט, כי אומן מוזיקה עולה שזכה לתקשורת אוהדת בשנה האחרונה מטריד כבר כחצי שנה ללא הרף את הצד הנשי בזוג ומפיץ בכל מקום, כולל ברשתות החברתיות, שהצד הגברי הוא אנס. הכל, לטענתם, בגלל אובססיה וקנאה. שני המתלוננים מבקשים להוציא צו שיפסיק את הוצאת הדיבה ויגן עליהם מההשמצות. הכוכב מסר באמצעות מנהליו: "בימים אלה הוא עסוק בפרויקט מוזיקלי ואיננו מגיבים לרכילויות".