הסלבס כבר מזמן לא מתחבאים מאחורי דעותיהם הפוליטיות והביקורת הקשה שיש להם כלפי תפקוד הממשלה, מאז השבעה באוקטובר ועוד לפני בזמן ההפיכה המשפטית, גם אם זה יעלה להם בקמפיינים של משרדי הסברה ובמחיר של בחירת מנחים לטקסים הממלכתיים והחשובים במדינת ישראל. כעת, גם המגישה האהובה של "הכוכב הבא", רותם סלע, מתפוצצת כשגילתה כי הממשלה יוצאת לפגרה של חודש וחצי יחד עם כל 120 חברי הכנסת, בעוד 134 חטופים נמקים עדיין בשבי חמאס. 

רותם סלע (צילום: אלין זידקוב)
רותם סלע (צילום: אלין זידקוב)

סלע לא יכלה להתאפק ושיתפה בזעם את תסכול הגדול שלה מהממשלה וכתבה: "מחדל אחרי מחדל אחרי מחדל, כבר אין מילים לתאר את הייאוש מהממשלה הנוראית ביותר שהייתה מאז קום המדינה". עוד הוסיפה: "אובדן בושה, אובדן מוסר וערכים, אפס בלקיחת אחריות, צאו לפגרה ובבקשה אל תחזרו".

רותם סלע נגד הממשלה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רותם סלע נגד הממשלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סלע כאמור, היא ממש לא הכוכבת היחידה שתקפה נחרצות את הממשלה הנוכחית. רק בשבוע שעברה, תקף חברה הטוב של המגישה והשחקנית, אורי פפר, את השר בצלאל סמוטריץ' כשבפוסט תקיף וזועם כתב:  "שר כושל, בממשלה כושלת, שר למפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה, אבדה הבושה וחוסר האחריות/טיפשות חוגגת. יפה שהוא לפחות נותן לרמטכ"ל, גיבוי לנצח גם זה משהו". 

אורי פפר נגד סמוטריץ' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורי פפר נגד סמוטריץ' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אשת התקשורת היא לא היחידה שיצאה נגד הממשלה הזו. גם הקולגה והחבר הקרוב, אסי עזר, הצטרף למחאה כנגד חברי הכנסת שלא הגיעו לוועדה מיוחדת שהייתה אמורה לעסוק בפגיעה הכלכלית על העסקים במלחמה. כך עזר כתב בסטורי: ״איבדנו את הצפון תרתי משמע. איפה הח״כים? חלקם כנראה בטברנה ביוון. איבדנו את הצפון ואת הבושה. להחליף את כולם״.

אסי עזר יוצא חברי הכנסת שלא הגיעו לוועדה המיוחדת בכנסת (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אסי עזר יוצא חברי הכנסת שלא הגיעו לוועדה המיוחדת בכנסת (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)