חברת התעופה אל על עורכת שינויים בתפקידי המפתח בחברה. חברת אל על הודיעה היום (שישי) לבורסה כי מנכ"ל החברה, גונן אוסישקין, יסיים את תפקידו במהלך חודש ינואר 2021. ההודעה מגיעה לאחר שיו''ר דירקטוריון החברה, מר דוד ברודט, הגיע לסיכום עם מנכ''ל החברה בעניין. התאריך המדויק לסיום הכהונה טרם נקבע.

טיסת אל על ההיסטורית. צילום: רויטרס

בעקבות ההודעה פרסם אוסישקין מכתב לעובדי החברה: "אנשי אל על, אני מבקש להודיע שבהחלטה משותפת יחד עם יו''ר הדירקטוריון אסיים את כהונתי כמנכ''ל במהלך חודש ינואר הקרוב. דירקטוריון החברה החל באיתור מחליפי. זה לא מכתב פרידה ועוד נכונו לנו אתגרים רבים וגם תקווה גדולה".

סיום כהונתו של המנכ''ל אוסישקין מגיע על רקע תהליך החלפת השליטה בחברה. מוקדם יותר החודש סוכם כי אל על תעבור לידיהם של איש העסקים אלי רוזנברג וחברת "כנפי נשרים תעופה". אוסישקין נכנס לתפקידו כמנכ''ל אל על בחודש פברואר 2018, לאחר שהחל לעבוד בה כבר בשנת 2004. חברת אל על תחל כעת בחיפוש אחר מנכ''ל חדש שיכנס לתפקיד עם עזיבת אוסישקין.

זהו אינו השינוי היחיד שמתכננת לעשות בעלת השליטה החדשה בחברה לאחר שפורסם כי בכוונתה למנות דירקטוריון חדש אשר יאפשר לה לנהל את החברה תוך קביעת סדר עדיפויות הנחוץ להבראתה. בין חברי הדירקטוריון החדשים אמורים להתמנות אנשי מקצוע מובילים מתחומי הפיננסים, המשפטים, התעופה והביטחון.