המעסיקים מציעים: 9,000 שקל עבור עובד שיחזור מחל״ת

במטרה לעודד את החזרתם של כמיליון מובטלים למעגל העבודה גיבשו ארגוני המעסיקים הצעה שלפיה יינתן מענק של 9,000 שקל עבור כל עובד שיחזור למעגל העבודה. ההצעה הועברה לשר האוצר ישראל כ"ץ על פי בקשתו. המעסיקים גם מציעים מסלול פיצויים מרכזי לעסקים בגין פגיעה בפעילות הכלכלית, פעילויות להקלה על תזרים העסקים, החזרת מערכת החינוך לגיל הרך, הגדלת הביקוש הציבורי למגזר העסקי בישראל ועוד. 

Upstep מרחיבה את פעילותה בישראל 

חברת הזנק המדרסים Upstep, המתמקדת בפעילות בארה"ב, מנצלת את משבר הקורונה לשם הרחבת פעילותה בישראל. המשבר גרם לכך שהציבור מעדיף יותר ויותר נעלי נוחות על חשבון נעלי אופנה, והמדרסים הם אחד האמצעים. מכירות החברה גדלו ב־160% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. המנכ"לית לימור כץ מעדכנת שעד היום נמכרו בארה"ב 32 אלף זוגות מדרסים. המילה האחרונה הוא פיתוח מדרסים לנעלי נשים אופנתיות גם כשמדובר בנעלי עקב. מכירות המוצר נעשות באתר האונליין של החברה.

שטרום: איני שותף למיזם החוץ־בנקאי של פולקמן

עו"ד דרור שטרום, שעמד בראש הוועדה להגברת התחרות במערכת הפיננסית והוזכר בידיעה ב"מעריב" כשותף במיזם לעידוד התחרות באשראי החוץ־בנקאי שבניהול רועי פולקמן, מכחיש זאת. "איני שותף למיזם, איני מייצג אותו ומובן שמעולם לא קיבלתי (ולא דרשתי) אגורה מהמיזם", אומר שטרום. לדבריו, "ככה עובדים הבנקים. תחילה הם מזהים את מקור ההתנגדות העיקרי המאיים עליהם, ואחר כך מנסים לצבוע אותו כאילו הפך לאינטרסנט. אמשיך לעמוד כחומה בצורה אל מול התנגדות הבנקים לפתיחת השוק לתחרות".

שברון השלימה רכישת אנרג'י נובל

בשורות חשובות למשק: חברת שברון, תאגיד האנרגיה השני בגודלו בעולם, הודיעה אתמול כי בעקבות הסכמתם של מחזיקי המניות בחברת אנרג'י נובל היא השלימה את רכישתה של החברה, שמחזיקה כעת בכ־25% מהזכויות בקידוח הגז תמר ובכ־40% מזכויות הקידוח לווייתן. 
"אנו נרגשים לקבל בברכה את פניהם של עובדי ומחזיקי המניות של חברת אנרג'י נובל אלינו, לשברון. הנכסים היקרים של נובל אנרג'י 'משלימים' את תיק העבודות הנפלא של שברון", אמר מנכ"ל שברון מייקל ווירת'. 

קלי נף, נשיא שברון למזרח התיכון, אפריקה ודרום אמריקה, הוסיף: "אנו מאוד נרגשים לקראת האפשרויות הטמונות במיזוג וההזדמנויות שזה יוצר עבור החברה שלנו, כמו גם עבור הציבור בישראל. שברון שמה לה למטרה להיות חברת האנרגיה הגלובלית המוערכת ביותר בשל אנשיה, המיזוגים שהיא מבצעת והעשייה שלה".