חברת ישראייר הודיעה היום (שלישי) על ניהול משא ומתן מתקדם עם חברת התעופה איתיחאד באבו דאבי, על שימוש במערך מאמני הטיסה המתקדם שלה בנסיכות. בהתאם לכך, צפויים טייסי החברה לבצע את אימוניהם הקרקעיים שם, במקום באמסטרדם כיום. 

בישראייר הבהירו שהמטרה היא להעתיק את מערך מאמני הטיסה של טייסיה מאירופה לאבו דאבי. החברה, שמפעילה ארבעה מטוסי איירבס-320 באמצעות 32 טייסים, מבצעת כיום כ-80 אימוני טיסה תקופתיים (סמול טורים) באמסטרדם.

הנחיתה באבו דאבי. צילום: רשתות ערביות

עוד צוין כי היתרון של השימוש במתקני חברת התעופה באבו דאבי, לצד רמתו המקצועית הגבוהה, יביא לצמצום משמעותי בשיעור הוצאותיה על טיסות, מלונות וחבילות האימון לטייסיה. את המשא ומתן מוביל מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, בעקבות ביקורו באיחוד האמירויות ומנהל אותו מנהל הפיתוח התפעולי והחדשנות בחברה, אלי אגמי.

בתוך כך החלה ישראייר לשווק השבוע חבילות נופש וטיסות לאיחוד האמירויות, המתוכננות להתחיל ב-2 בדצמבר, שהוא יום איחוד האמירויות. סמנכ"לי הסחר והשיווק של החברה, גיל סתיו ואבי מנדלבאום, יצאו לדובאי לחתום על סדרת הסכמי שיווק מלונות שישולבו בחבילות הנופש ובטיולים המאורגנים של החברה.

אורי סירקיס, מנכ''ל ישראייר (צילום: דוברות ישראייר)
אורי סירקיס, מנכ''ל ישראייר (צילום: דוברות ישראייר)

המחיר הצפוי לחבילת חופשה לשלושה לילות לאדם יחיד במלון חמישה כוכבים יתחיל מ-499 דולר. עוד ציינו בישראייר, כי מחיר טיסה הלוך ושוב בין נמל התעופה בן גוריון לנמל התעופה בדובאי יהיה החל מ-280 דולר.

על פי הסכם התעופה שנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות יתקיימו 28 טיסות נוסעים שבועיות מנתב"ג ובנוסף, עשר טיסות שבועיות מנמל התעופה רמון באילת. חברת ארקיע כבר הודיעה על כוונתה לפתוח קו טיסות יומי לאיחוד האמירויות החל מתחילת ינואר וההערכות הן שחבורת תעופה נוספות יפעלו בקו