אם גם אתם מתרגשים מכך שבקרוב תוכלו לטוס לדובאי ולטייל באבו דאבי, אתם לא לבד ובמיוחד עבורכם נועדה הכתבה הבאה.

בחירת דובאי כיעד לחופשה הבאה פותחת בפניכם את כל האפשרויות שתוכלו לחלום עליהן. אתם עומדים לפגוש את שיא הפאר והזוהר אך גם מסורת עתיקה ומקומות קסומים קטנים. תוכלו להתפנק בחופי הים האינסופיים ולבלות במועדון לילה מסעיר במיוחד. אם אתם יוצאים עם הילדים, תגלו שלל אטרקציות שמתאימות לכל המשפחה ואם דווקא קניות מרגשות אתכם, תופתעו משפע האפשרויות.

לפגוש את שיא הפאר והזוהר
דובאי שמה לעצמה למטרה להפוך למרכז תיירות. החלטה זו, יחד עם העושר של האמירות, הובילו למאות פרויקטים מרהיבים וכל אחד הוא שיא בפני עצמו. בדובאי נמצא המלון היחיד בעולם שזכה להיות מדורג ב-7 כוכבי פאר. מלון בורג' אל ערב יפה לא רק מבפנים אלא גם מבחוץ וכדאי לדעת שהזמנת מקום לא יכולה להתבצע בהתראה קצרה. כמובן, זהו לא המקום היחיד ששובר שיאים ואי אפשר לפספס את הבניין הגבוה בעולם, בורג' ח'ליפה הנישא לגובה 828 מטרים ומזמין את התיירים לתפס במעלית מהירה אל הקומה ה-124 כדי להשקיף אל הנוף הנפלא.

בורג' חליפה (צילום: Pixabay)
בורג' חליפה (צילום: Pixabay)

אטרקציות תיירותיות בדובאי
בדובאי כל מה שאפשר לעשות בצורה טובה נעשה בצורה מצוינת (לפחות) ודוגמה לכך היא איי הדקלים, פאלם ג'ומיירה ופאלם ג'בל עלי. באיים נבנו בתי מלון רבים, אתרי נופש, אזורי מסחר ויש שפע של סיבות להגיע אליהם. דוגמה נוספת היא האקווריום של דובאי שנמצא בתוך קניון דובאי הענק. השם הרשמי הוא האקווריום וגן החיות התת ימי של דובאי ובו 10 מיליון ליטרים של מים. המבקרים נכנסים לתוך מנהרה תת ימית שקופה שאורכה כ-48 מטרים ונחשפים לעולם קסום בדרך שמרגישה הכי קרובה לטבע. 

אם אמרנו כי נופש בדובאי הוא לא רגיל, יש סיבה לכך. כאן הכל קורה בגדול, בעוצמה, במלא רגש ובצורה לא רגילה. הקניונים ענקיים ומציעים לא רק את המותגים המובילים ביותר אלא חוויה לכל אחד ואחת, מקטן ועד גדול. בכל קניון ישנה אטרקציה מיוחד ושיא מיוחד תראו בקניון האמירויות שבתוכו נמצא מתחם סקי דובאי. זהו מתחם סקי מקורה שבו חמישה מסלולי סקי, מסלול אבובים ואפילו פינגווינים שמהלכים. אם תחפצו לטייל בנינוחות בחוץ, תוכלו להגיע אל מזרקות דובאי שעל אגם בורג' ח'ליפה. המזרקות אינן זורקות סתם כך מים לאוויר אלא תוכננו היטב כמופע כוריאוגרפי מושלם. בנוסף למוזיקה שלקולותיה ניתזים המים, המערכת עצמה מורכב מלמעלה מ-6,000 גופי תאורה ואת המוזיקה אפשר לשמוע בכל אזור במתחם. 

קפיצה קטנה לאבו דאבי
במרחק של 200 ק"מ בלבד מדובאי נמצאת אבו דאבי, בירתה של האמירויות והעיר העשירה בעולם. גם כאן תראו שלל מלונות פאר, חופי ים קסומים, ארכיטקטורה מודרנית ותרבות שמשלבת היטב בין המסורת הישנה והיפה לבין הקדמה. גם כאן ישנן שלל אטרקציות שלא כדאי לפספס ובניהן המסגד הגדול של שייח' זייד. 

אם תחליטו לקפוץ לאבו דאבי לא תרצו לוותר גם על מוזיאון הלובר לתרבות ולאומנות של אבו דאבי. מעבר לכך שהמבנה יפיפה, בתוכו נמצאות שלל יצירות אומנות ותרבותיות מדהימות כולל יצירות של פיקאסו ואפילו ספר תורה. עוד נקודות עניין הן מוזיאון גוגנהיים, פארק האחים וורנר ופארק פרארי.