לרגל הקיץ הלוהט, השיקו בקונדיטוריית ביסקוטי קולקציה של עוגות מוס. בין העוגות החדשות: עוגת קרוסלה - ארבע עוגות בעוגה אחת עם ארבעה ציפויים שונים; פיסטצ’יו - עם קרם פיסטוק ובציפוי שוקולד לבן; מקיאטו - בסיס של באטר קראסט קפה, קרמו שוקולד וקרם קפה בציפוי קרמל אספרסו; ועוד.

ניסינו את עוגת הפיסטצ’יו, שהגיעה במראה מרהיב ובצבעוניות ירוקה־לבנה. לעוגה יש תחתית קראנצ’ית מעולה, אך גולת הכותרת היא הקרם וניל שמשתלב נהדר עם קרם פיסטוק מושלם ופצפוצי שוקולד. עוגה מצוינת וקיצית. לא פחות טעימה, אבל מתאימה יותר לז’אנר חובבי הקפה, היא עוגת המקיאטו. אין ספק שהיא עוגה מושלמת לצד כוס קפה, ומייצרת איזון מצוין של מתיקות עם ארומות של קפה. כל העוגות בקולקציה מציעות משחק מעניין וטעים בין מרקמים רכים ופריכים. שווה להרוס בשבילן את הדיאטה. 

מחיר: החל מ־64 שקלים לעוגת פס

ביסקוטי (צילום: דני מילר)
ביסקוטי (צילום: דני מילר)

מחלבת טרה הרחיבה את סדרת משקאות החלב ללא תוספת סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים עם משקה חדש: אייס קפוצ’ינו. המשקה החדש, שהוא גם דל לקטוז, מגיע בבקבוק משפחתי. המשקה טעים, מאוד מזכיר את טעם המוקה הוותיק. מכיל רק 46 קלוריות ל100 מ”ל. המשקה מומתק בממתיק טבעי שמופק מצמח הסטיביה. לא היה למשקה כל טעם לוואי, כך שאם לא היינו יודעים, לא היינו מנחשים שהוא מכיל ממתיק טבעי. קליל ומתאים לקיץ, במיוחד לבני הדור הצעיר שמחפשים תחליף לשוקו. 

מחיר: 11.50־12.90 שקלים

אייס קפוצ'ינו (צילום: סטודיו 0304)
אייס קפוצ'ינו (צילום: סטודיו 0304)

חברת ניצן מותגי מזון ומשקאות החליטה להעלות ארצה את טבסקו SCORPION. הרוטב החדש מגיע ברמת חריפות של עד פי 20 יותר מהרוטב האדום והמוכר, והוא משלב פלפלי סקורפיון, גויאבה, אננס ורוטב טבסקו אדום. רוטב טעים, חריף מאוד, שמתאים לבוגרי הטבסקו הקלאסי שבלוטות הטעם שלהם כבר יודעות להתמודד עם החריפות הגבוהה. הסקורפיון אינו חמצמץ כמו הטבסקו הקלאסי, כך שבעיניי הוא מתאים מאוד גם לתיבול תבשילים וקוקטיילים. עונג צרוף לאוהבי החריף.

מחיר: 17 שקלים

טבסקו סקורפיון (צילום: יח''צ)
טבסקו סקורפיון (צילום: יח''צ)

סטארקיסט משיקה את STARKIST TO GO - סדרת טונה שמגיעה באריזת פלסטיק וכוללת מזלג לאכילה נוחה במשרד ומחוץ לבית. הסדרה כוללת שלושה טעמים: טונה בשמן זית, עגבניות ועשבי תיבול; טונה בשמן זית, צ’ילי ושום; וטונה בשמן זית, לימון וטימין. את הטונה לא צריך לסנן משמן - רק לפתוח ולאכול, כך שזה מאוד נוח, במיוחד כשרוצים למנוע ריחות במטבח המשותף. הטונה בסדרה רכה ומתובלת. אפשר לאכול אותה היישר מהקופסה או לשלב אותה בסלט. פתרון נוח מאוד לארוחה מהירה מחוץ לבית. 

מחיר: 9.90 שקלים

טונה טו גו (צילום: איה וינד)
טונה טו גו (צילום: איה וינד)

OLAY רג’נריסט WHIP הוא קרם לחות פעיל 3 ב־1: הגנה מהשמש עם SPF30, מרכיבי אנטי־אייג’ינג ומרקם קיצי וקליל. קרם יעיל במחיר הוגן. הנסיינית שלנו סיפרה שהיא מרחה את הקרם לפני שיצאה מהבית בבוקר, והוא אכן סיפק הגנה בזמן הקצר שלקח לה להגיע לעבודה. הקרם נספג בקלות, לא דביק ונותן תחושת רעננות. העור נותר חיוני, אם כי בשימוש לאורך שבועיים לא נראה כל שינוי במצב העור בכל הקשור לאנטי־אייג’ינג. במותג ממליצים למרוח את הקרם כל שעתיים במקרה של חשיפה ממושכת לשמש, ממש כמו קרם הגנה. 

מחיר: 159.90 שקלים ברשת סופר־פארם

OLAY קרם לחות (צילום: יח''צ)
OLAY קרם לחות (צילום: יח''צ)

אם אתם מחובבי הטבע והסביבה, כדאי שתדעו שהמותג ורדינון חבר לסטודיו לעיצוב Tutto Arte, ויחד הם יצרו מצעי תינוקות מכותנה אורגנית. המצעים עשויים 100% כותנה אורגנית רכה ומגיעים בשני הדפסים: סט בשחור־לבן עם הדפסי פנדות, או סט בגוני פודרה בעיצוב ספארי. המצעים החדשים מתאימים למיטת תינוק סטנדרטית. האיורים מדליקים ויותר מתוחכמים ממה שהורגלנו לראות עד היום. הכותנה האורגנית איכותית וצפופה. המצעים שרדו כמה כביסות ונראים ומרגישים כמו חדשים.

מחיר: 189.90־219.90 שקלים, כעת מוצע ב־40% הנחה

ורדינון כותנה אורגנית (צילום: יח''צ)
ורדינון כותנה אורגנית (צילום: יח''צ)

נעלי UltraRange EXO החדשות של Vans הן נעליים המתאימות לכל מקום ולכל מטרה - מצד אחד יש להן עיצוב אורבני צעיר, ומצד שני הן נועדו לספק נוחות ממושכת, אחיזה טובה ועמידות גבוהה. מדובר בנעליים מאוד קלות, שכמעט לא מרגישים אותן. יש להן אחיזה בקרקע, לכן הן מתאימות גם ליציאה מגבולות האספלט. יש להן סוליות גומי בתבנית של ופל מקצף וגומי, שעוזרות למקסם את טווח המתיחה והקיפול. מעבר לעיצוב המדליק אך הקלאסי, מדובר בנעליים שבאמת משרתות את המטרה. אפשר ללכת איתן יום שלם בלי להרגיש חנוקים, במיוחד באקלים הישראלי. אהבנו.

מחיר: 499.90 שקלים

VANS- ultrarange (צילום: יח''צ חו''ל)
VANS- ultrarange (צילום: יח''צ חו''ל)

מותג השינה Simmons מציע סדרת כריות חדשה תחת השם “ביוטריסט”. הסדרה החדשה משלבת את מערכת Morpheus Spring של המותג, ובה קפיצים המווסתים לחצי צוואר ובכך מקלים כאבי גב וסטרס. הכרית החדשה של סימונס מגיעה בעובי בינוני, ואף שהיא רכה, היא שומרת על צורתה ובכך תופסת את משקל הראש ומונעת עומס על הצוואר. גם אחרי לילה שלם היא חוזרת למראה המקורי.

מחיר: 249 שקלים, באתר החברה

כרית ביוטירסט של סימונס (צילום: יח''צ)
כרית ביוטירסט של סימונס (צילום: יח''צ)