מותג החיתולים "בייביסיטר" השיק חיתול חדש, שלדברי החברה סופג כ־30% יותר מהמתחרים, רך יותר ונעים לעור, במידות 3, 4, 4+, 5 ו־6. כדברי הנסיינית: “ניסיתי עבור התינוקי שלי כמה סוגי חיתולים. אני חייבת להודות שיש לי מותג מועדף, אך שמחתי לנסות מותג נוסף, במחיר זול יותר, והייתי מופתעת לטובה. החיתול נעים למגע, הוא דק ולא מתנפח כשהוא רטוב, שזה פלוס חשוב עבורי, וגם עבר את מבחן הלילה שלי, כשבבוקר התינוקי קם רגוע ולא היו דליפות. הפתעה טובה”.

מחיר: 25־39.90 שקלים

חיתולים בייביסיטר (צילום: יח''צ)
חיתולים בייביסיטר (צילום: יח''צ)

המותג קוקה קולה משיק משקה קולה זירו בטעם מנגו. אחרי שציננו ושתינו, אפשר לומר שטעם המנגו מורגש מאוד, ולמרות שאנחנו אוהבים מאוד משקאות מנגו, כששותים קולה בצבע של קולה בבקבוק של קולה רוצים רק קולה, וזה מבאס. המשקה מתוק מאוד ומרגיש כמו משקה מנגו מוגז. בקיצור, מי שרוצה מנגו ישתה מנגו ומי שרוצה קולה ישתה קולה.

מחיר: 5.90־10.90 שקלים

קולה זירו בטעם מנגו (צילום: סטודיו גליקמן שמיר סמסונוב)
קולה זירו בטעם מנגו (צילום: סטודיו גליקמן שמיר סמסונוב)

מותג האיפור MILUCCA השיק בארץ את סדרת BANANA – שלושה מוצרים על בסיס תמצית בננה, שמעניקים זוהר ומנטרלים את האפרוריות מהעור. הנסיינית שלנו בדקה את מוצרי הסדרה - מייקאפ, פודרה דחוסה ופודרה אבקתית - ויצאה מאוד מאוכזבת. המייקאפ, לדבריה, היה דביק מאוד ונתן תחושה של קרם הגנה על הפנים; אריזות הפודרה והאבקה מאוד קשות לפתיחה, ואחרי שצלחה את הפתיחה, המריחה על האיפור הייתה לא אחידה. שני המוצרים נתנו תחושה של גיר, וריח הבננה לא הוסיף לחוויה. “לאחר כחצי שעה נראה כאילו לא מרחתי דבר על הפנים, לא אהבתי את התחושה, את הגוון, את הריח ואת המרקמים”, היא סיכמה.

מחיר: 26.90־44.90 שקלים

מייקאפ בננה (צילום: יח''צ)
מייקאפ בננה (צילום: יח''צ)

מותג האיפור Essence השיק קולקציית איפור וטיפוח לקיץ בהשראת קריסטלים ואבני חן. בין המוצרים: פודרה בתפזורת, שימרים, מגוון מוצרי איפור לעיניים, לעיצוב הגבות ולשפתיים במחירים מפתים, אך לאחר בחינה שלהם – המסקנה היא שהם מתאימים יותר לנערות. הצלליות מנצנצות יתר על המידה, נמרחות אומנם בקלות, אך נעלמות מהר; הליפגלוס שבדקנו אכן היה מנצנץ והיה מעט דביק; השימר גם הוא לא צלח יותר משעה על הפנים. המוצרים שאהבנו היו סומק בצבע ורוד עתיק שמשתלב יפה עם המראה השזוף, והטוש המוצלח לעיצוב גבות, שמגיע עם מברשת מושלמת ונוחה לשימוש.

מחיר: 6־19 שקלים

essence (צילום: יח''צ חו''ל)
essence (צילום: יח''צ חו''ל)

Bushwick Beach No־Salt Wave Spray הוא ספריי ללא מלחים למראה שיער גלי, ממש כאילו יצאנו מהים, של המותג amika, שיימכר בבלעדיות ברשת הפארם והביוטי Be. הנסיינית סיפרה: “השתמשתי בספריי שלוש פעמים על השיער של בתי, והקפדנו על שימוש לפי ההוראות, על אף שאינן ברורות. לספריי יש ריח קיצי של חוף ים, שזה נחמד מאוד, אך מההתזה הראשונה הוא לא נעים למגע, מותיר את השיער יבש ולא משפיע על כמות התלתלים. כן הייתה תחושה כאילו היא רק יצאה מהים, אבל יותר בתחושת היובש, פחות במראה”.

מחיר: 90 שקלים

No-Salt Wave Spray (צילום: יח''צ)
No-Salt Wave Spray (צילום: יח''צ)

לרגל הקיץ מרחיבה ד”ר פישר את סדרת אולטרסול, עם ההשקה של סטיק הגנה לפנים בעל הגנה של SPF50+ בגרסאות לילדים ולמבוגרים, המיועד לשימוש על עור הפנים, הצוואר והמחשוף. הסטיק שקוף, כך שהוא לא משאיר שאריות צבע לבן על הפנים, נוח מאוד לשימוש, אינו דביק ומגיע בשפופרת קטנה שמתאימה לנשיאה גם מחוץ לבית. מוצר שבהחלט נאמץ בקיץ שכן הוא מספק הגנה מצוינת, לא מציק על העור ויש לו ריח נעים.

מחיר: 49.90 שקלים

ד''ר פישר אולטרסול (צילום: יעל האן)
ד''ר פישר אולטרסול (צילום: יעל האן)

במותג Tusso מציגים בימים אלה סדרת חטיפי אפונה לנשנוש בריא בארבעה טעמים: טבעי, זעתר, פיקנטי ומלח־פלפל. הם טבעוניים ומכילים 65% אפונה, ללא תוספת סוכר ורק 105 קלוריות לאריזה. לגבי חטיפי האפונה הדעות היו חלוקות: מצד אחד הם קראנצ’יים ובהחלט סוגרים את פינת הנשנוש, אך הטעם מצריך התרגלות ושינוי תפיסה. אין כאן את תחושת השחיתות שמגיעה עם אכילת חטיף, והטעם לא קולע למכנה משותף גדול. מכל הרביעייה אהבנו בעיקר את תיבול המלח־פלפל ואת הפיקנטי, שהצליחו לטשטש את טעמי האפונה.

מחיר: 3.90 שקלים

טוסו חטיף אפונה (צילום: יח''צ)
טוסו חטיף אפונה (צילום: יח''צ)

ABSOLUT REPAIR GOLD היא סדרת טיפוח חדשה לשיער פגום במיוחד של L’Oréal Professionnel הכוללת שמפו, מסיכה, מסיכת זהב, סרום שמן חיטה מזין לשיקום עמוק וספריי 10 ב־1 לשיער פגום – ספריי רב־תכליתי מטפח לשיער פגום. כל המוצרים משלבים פורמולה מקצועית המכילה תמצית קינואה זהובה וחלבון חיטה. האמת? וואו! כבר שנים שלא פגשנו סדרת שיער כזו מוצלחת, שבאמת מספקת את הסחורה: שמפו, מסיכה וסרום מעולים. הריח עדין ביותר, ובניגוד להרבה מוצרים מקבילים גם נותר על השיער במשך ימים, השיער נראה בריא יותר ומרגיש נעים.

מחיר: 101־209 שקלים

לוריאל אבסולוט (צילום: יח''צ)
לוריאל אבסולוט (צילום: יח''צ)