אסף אזולאי, ראש מטה השיווק בבנק הפועלים, נבחר לאיש השיווק של חודש דצמבר 2019 של איגוד השיווק, בזכות מהלכים אסטרטגיים למיצוב בנק הפועלים כמותג צעיר וחדשני.


מנימוקי ועדת השיווק: בתוך פחות משנתיים מיום הצטרפותו לבנק הפועלים, אסף אזולאי התווה גישה שיווקית חדשה שהצליחה למצב את הבנק כמותג עדכני, צעיר ורלוונטי ולבצע צעדים גדולים ופורצי דרך בעולמות ה-commerce E והטכנולוגיה ובנוסף, בדרך שבה המותג מתקשר עם לקוחותיו ובפרט עם דור העתיד. בכך אסף הניח יסודות חזקים לבניין העתיד המאתגר הצפוי לבנק הפועלים בזירת הבנקאות התחרותית בשנים הבאות.



הגישה האסטרטגית החדשה של אסף אזולאי נשענה על 3 עקרונות: לפרוץ לחיי הלקוח הצעיר עם הצעות ערך משמעותיות שייקלו על חייו, ישפרו תהליכים שנתפסים כמורכבים ויעניקו מענה לצורך בבנקאות נוחה ופשוטה; להיות השחקן הראשון שעולה למגרש עם הצעת ערך איכותית על מנת לייצר יתרון בתוך הסביבה התחרותית; לשבור את הפרדיגמה שבנק חייב לדבר בטון רציני ו"בנקאי" ולעבור לתקשורת שיווקית קצבית ובועטת עם קריצה והומור עצמי.
 

בחירתו של “איש השיווק של החודש” הפכה כבר למותג המוביל של איגוד השיווק הישראלי. ועדת השיווק של האיגוד המונה כ-15 נציגים מענפים ומקטגוריות שונות שופטת את המועמדויות שמגיעות אל שולחן הועדה.