אנו נפגשים לראיון עם גל חזיזה ,בעל חברת BUYPOST, שמצא דרך שבה אפשר להנגיש הפרסום לכל עסק. גל מהנדס מחשבים בן 43, נשוי +3. פעיל ציבור באזור אשקלון בנושא המוניציפלי ובבעלותו פורטלים רבים ברשת. 

אז מה זה בעצם BUYPOST?

BUYPOST נוסדה לפני חמש שנים. BUYPOST היא חברה שמקשרת בעלי אתרים, מקדמי אתרים וחברות יח"צ  לפרסם תוכן בתשלום, פרסום ממומן. הפלטפורמה שלנו מגשרת בעצם בין מפרסמי תכנים לבין בעלי אתרים שמפרסמים את התכנים שלהם בתשלום. התיווך שלנו מאפשר לשני הצדדים לצאת נשכרים.

עם אילו אתרים אתם עובדים?

"אנחנו עובדים עם מגוון עצום של אתרים מובילים בתחומים רבים: חדשות, טכנולוגיה, תיירות, רפואה ,עורכי דין, לייף סטייל וכדומה – מאתרי נישות מקצועיות לאתרים מקומיים וארציים מהקטנים ועד הגדולים שבהם".

איך מגיע התוכן לאתרים האלה?

"אנו מפרסמים כל תוכן שמתאים לאתר בנושאים חוקיים הראויים לייעוד האתר. המפרסם יכול לבחור אם לכתוב את הכתבה בעצמו או להשתמש בשירותיו של כותב תוכן".

תוך כמה זמן עולה התוכן לאתר?

"מהר מאוד – בין שעות בודדות לימים ספורים".

BUYPOST. צילום: יח
BUYPOST. צילום: יח

מה היתרון שלכם, בעצם?

"כשבעל חברה מעונין לקדם את העסק שלו במקום שיפנה בעצמו ל-200 אתרים לבקש הצעות מחיר ויבצע מעקב ועוד, אנחנו דואגים לעשות זאת במקומו – אנו מפנים אותו לאתרים שיקדמו את העסק שלו על ידי פילוח קהל היעד, אזור פרסום, מחיר ועוד.  אנו ב BUYPOST- דואגים לפרסום, כספים והכול מבוצע דרכנו. מכיוון שהחברה שלי מבצעת הזמנות בכמויות גדולות, המחיר המוצע דרכי זול יותר למפרסם".

"פרסום דרך BUYPOST מעולה לניהול מוניטין, ליצירת נוכחות ברשת ולפרסום הודעות.  אתן לך דוגמה, הגיע אליי עורך דין פלילי מבריק  מאזור המרכז עם הצלחות מרשימות. הבעיה היא שאף אחד לא ידע מי הוא ושכשחיפשו את השם שלו בגוגל, לא הצליחו להגיע אליו. הוא עבד כך במשך שנים    שהגיע אליי עשיתי לו פרסום ב-20% מהמחיר יח"צ. כתוצאה מכך, אותו עורך דין הצליח להעלות את אחוז הפניות שלו ב-50%, והיום הוא מוצף בעבודה".

אפשר לומר שאתה בעצם איש אשכולות שיש לו שלושה כובעים לפחות.

"יש לי רקע בשלושה תחומים עיקריים שמסייעים לי רבות בעבודה: עיתונות (בעלים לשעבר של אשקלונט), קידום אתרים והנדסת מחשבים. השילוב שבין שלושת התחומים האלה עוזר לי להבין את צרכיו של הלקוח, לקדם אתרים ברמה הטכנית ולהפעיל את הערוצים הנכונים לצורך יחסי ציבור".

ולסיום, מה החזון שלך?

"להנגיש את יחסי הציבור וקידום האתרים לכל אדם במחיר זול ובשקיפות מלאה. כאשר לקוח חדש פונה אליי, הוא מקבל מענה מהיר תוך מספר דקות, אם זה בטלפון, דרך הוואטסאפ או במייל".

"שהשירות שלי עובר מפה לאוזן ולקוחות רבים מגיעים אליי דרך חברים, אני אתן דוגמה: לקוח שלי הוא יועץ כלכלי שעשה דרכי ניהול מוניטין ברשת.  בזכות פרסום כתבות יח"צ וקידום העסקי שעשיתי  החליט לתת את הטלפון שלי לחבר שלו, אינסטלטור. האיש הגיע אליי כשהיו לו רק קריאות מעטות מדי פעם, והיום, אחרי וקידום העסקי שעשיתי לו, הוא עסוק מהבוקר ועד הערב".

עוד על השירות באתר האינטרנט  www.buypost.co.il