אחד האתגרים בבחירת ביטוח מתאים לרכב נולד כאשר המתבגרים בבית זוכים להנפיק רישיון נהיגה לראשונה, ומטבע הדברים מצויים ברמת סיכון גבוהה יותר לתאונות מהוריהם הבוגרים והמנוסים.

אתגר נוסף המגיע כמעט בד בבד הוא שילוב של חייל או חיילת בביטוח הרכב המשפחתי. מחד גיסא ההורים מבקשים לסייע ולאפשר לו/ה נהיגה ברכב בזמן חופשות; ומאידך גיסא אינם מעוניינים לוותר על ההנחה במחיר הביטוח, אותה הרוויחו בזכות שנים של נהיגה אחראית ובטוחה.

גם אורח מחו"ל המגיע לתקופות קצרות ועושה שימוש ברכב, עשוי להשפיע על מחיר הביטוח הכולל, למרות שמדובר בשימוש של ימים ספורים בשנה ברכב.

כחלק מראייה של שירות וחדשנות, הראל מציעה ביטוח לרכב גם לטווח קצר, בהוספת נהג לפוליסה הקיימת לימים בודדים בלבד.

האם ניתן להוסיף נהג לכל פוליסת ביטוח לרכב?
חברת הראל מובילה בתחום ביטוחי הרכב בישראל, בזכות יצירתיות, חדשנות ושימוש במיטב הטכנולוגיות ליצירת תוכניות ביטוח מותאמות אישית, ולהענקת שירות מתקדם למבוטחים.

הראל מציעה מגוון פוליסות למבוטחים, וביניהן פוליסות ביטוח חובה, ביטוחי צד שלישי וביטוח מקיף לרכב, לצד תוכניות ביטוח ייחודיות דוגמת הראל סוויץ' וביטוח הראלUPGRADE . לכל אחת מן התוכניות הללו ניתן להוסיף נהג, אשר אינו מבוטח במסגרת הפוליסה הקבועה.

האם ניתן להוסיף לפוליסה כל נהג?
האפשרות להוסיף נהג באופן זמני לפוליסה, ניתנת לכל נהג בעל רישיון נהיגה ישראלי בתוקף, לרבות נהג צעיר, ואינה כרוכה בשינויים בפוליסה הכללית.

מהו הזמן המקסימלי אליו ניתן להוסיף נהג לפוליסת הביטוח?
חברת הראל מאפשרת הוספה של נהגים לפוליסת הביטוח הקיימת לתקופה בת ארבעה ימים, כאשר בפוליסת הביטוח הראל סוויץ' ניתן לבחור בתקופת ההוספה בין יום אחד לשלושה ימים.

ניתן לבצע הוספה של נהג לפוליסה בכל תוכניות הביטוח של הראל, מספר פעמים בשנה ללא הגבלה.

איך מתבצעת ההוספה בפועל?
חברת הראל עושה שימוש במיטב הטכנולוגיות לצורכי מתן שירות למבוטחיה, גם בקליטת הבקשות להוספת נהג לפוליסה. מבוטחי התוכנית הראל סוויץ' זוכים לאפליקציה ייחודית במכשיר הנייד (מותאמת לכל מערכות ההפעלה והמכשירים הניידים), באמצעותה ניתן לעקוב אחר השימוש ברכב כמו גם לבצע שינויים בפוליסה ולהוסיף נהג לתוכנית לימים אחדים בלבד.

בתוכניות הביטוח האחרות של חברת הראל ניתן לבצע את ההוספה באמצעות צ'ט באתר, טלגרם, וואצאפ או מסרון, פנייה טלפונית למוקד השירות של הראל או באמצעות סוכן הביטוח.

עלות התוספת
עלות הוספת נהג לביטוח הרכב לתקופה קצרה (כאמור עד ארבעה ימים בכלל פוליסות הביטוח ועד שלושה ימים בפוליסת הראל סוויץ'), עומדת על 88 שקלים בלבד לארבעה ימים בכלל הפוליסות. בתוכנית הביטוח הראל סוויץ' המחיר מדורג ונקבע על פי יום, ועומד על 48 שקלים ליום, 78 שקלים ליומיים וכן 98 שקלים לשלושה ימי ביטוח.

כדאי ונכון להעריך את כמות השימוש ברכב על ידי הנהג המתווסף. במידה ומדובר באירוע החוזר על עצמו מספר פעמים בשנה, מומלץ לבחון אל מול חברת הביטוח את העלות הקבועה להוספתו לביטוח הרכב הקבוע. הכדאיות הכלכלית בהוספת הנהג נגזרת כתוצאה משימוש מופחת וארעי.

חשוב לדעת:
ההוספה מיועדת לרכבים פרטיים או מסחריים עד 3.5 טון.

הוספת הכיסוי מתאפשרת לרכבים שערכם אינו עולה על 300,000 שקלים.

מיועד לפוליסות המשולמות באמצעות כרטיס אשראי בלבד.

הנתונים באדיבות אתר Insurancer – מדברים ביטוח בגובה העיניים