קריירה: הגעתי לעולם יחסי הציבור דרך חבר שעובד בתקשורת וחשב שאתאים לתחום. הוא הציע לסדר לי ראיון בדני לוי תקשורת. עד אז עבדתי בכלל בתחום אחר, כמנהלת דיגיטל ותוכן בסטארט־אפ שמפתח אפליקציות ואתרים.

בדני לוי התחלתי כתקציבאית, ואחרי כשנה וחצי קודמתי לנהל את מחלקת הבריאות ואיכות החיים. שנה אחרי זה קודמתי לסמנכ"לית. כיום מיוצגים במחלקה מותגים המובילים בתחומם כמו חוה זינגבוים, אדידס, סמסונג (בשיתוף חטיבת הטק של המשרד), דן, דיזיין סנטר, אופטיקנה, המשביר לצרכן, כצט ועוד. 

העבודה הכי יפה בתיק שלי: בנובמבר האחרון ציינו באדידס 50 שנות מורשת לסניקרס הלבנות של המותג, בקמפיין שנקרא Home Of Classic. במסגרת הקמפיין זכינו לארח בישראל את סטן סמית, אגדת הטניס שעל שמו קרויות נעלי הסניקרס המיתולוגיות של אדידס ושפניו מצוירות על לשון הנעל. עד לאותה העת, רבים לא ידעו שסטן סמית הוא אדם אמיתי ושהדגם האייקוני קרוי על שמו. ההשקה התקיימה כאירוע סגור ונחשק עבור אספני סניקרס, מעריצים, כוכבים מקומיים, משפיענים ואנשי תקשורת, שהגיעו לפגוש את האיש והאגדה. האירוע הזה ספציפית נכנס לי עמוק ללב. אולי בגלל שסטן עצמו הוא איש מעורר השראה והיומיים שבילינו בחברתו היו חוויה יוצאת דופן. 

הפלטפורמה הדיגיטלית שלי:יש לי נוכחות בפייסבוק, לינקדין, טוויטר ואפילו טיק טוק. אבל לרוב תמצאו אותי באינסטגרם.

דרינק, מסיבה או דייט? דרינק עם בן הזוג. 

סגנון לבוש: כמובן שזה תלוי לאן, מתי ובאיזה מצב רוח. אני אוהבת לשלב בין מראה עסקי לסטריט וור. אבל זה מאוד תלוי בלו"ז היומי. זה יכול להיות ג'ינס וסניקרס וזה יכול להיות מחויט עם עקבים. תלוי באירוע והפגישות שיש באותו יום.

כמה מילים על התמונה שבחרת: היא מתוך נסיעת עבודה נוצצת לפריז עם המשביר לצרכן.